ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הפיגוע בבוסטון • ה-FBI דחה העצרת נגד הגיוס

בעקבות הפיגוע בבוסטון: שירותי הביטחון בארה"ב דרשו לדחות את עצרת הענק כנגד הגיוס שתכננה אגודת ישראל לקיים מול הקונסוליה הישראלית במנהטן

צילום אילוסטרציה: יוסי שחר
צילום אילוסטרציה: יוסי שחר



סדרת הפיצוצים שהתרחשו ביום שני השבוע בבוסטון גרמו לשירותי הביטחון הפדרליים לדרוש דחייה של עצרת הענק כנגד סכנת גזירת הגיוס וגזירות החינוך. עצרת הייתה צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב מול הקנסוליה הישראלית במנהטן. לעת עתה אין מועד חדש לעצרת.

עצרת התפילה שאורגנה על ידי הנהלת 'אגודת ישראל' בארה"ב אלפים מתושביה החרדים של ארה"ב וכל בני הישיבות ברחבי ארה"ב בראשות גדולי ישראל והאדמו"רים.

כזכור, בתחילה הציעו בסאטמר לקיים את העצרת הענק, אך לאחר שלא הצטרפו אליהם מסיבה כי הם נגד המדינה והאופי של הפגנה היה מוסת כנגד המדינה ולא כנגד הגיוס ולכן הלכו בעצרת לבד.

בימים האחרונים חתמו גדולי האדמו"רים בארה"ב על מכתב למען העצרת. על המכתב חתמו האדמו”רים מויז'ניץ מונסי, באבוב, צאנז קלויזנבורג, סקולען, פאפא, רחמסטריווקא, ונובומינסק.

מי שהיה צפוי להגיע מהארץ ולשאת את דבר מועצת גדולי התורה הוא חבר המועצת הגרמ"צ ברגמן, שהוזמן על ידי נשיאי אגודת ישראל בארה"ב, האדמו"ר מנובומינסק והגר"א פלדמן, חבר מועצת גדולי התורה.
מנהטן עצרת גיוס בני הישיבות אגודת ישראל בוסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד