כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

גם בפורים בוחרים חכם: משלוח מנות גדול במחיר קטן

מול גל ההתייקרויות שממשיך לזנק, רבים ממשיכים בצרכנות הנבונה בהוצאות משלוחי המנות * "אין צורך לצמצם את המשלוחים", אומרים בחברת 'טעמן', "אנחנו יודעים להביא סל מוצרים למשלוח מנות יוקרתי ומכובד במחיר שווה לכל כיס" * איש לרעהו

גם בפורים בוחרים חכם: משלוח מנות גדול במחיר קטן
משלוח טעמן צילום: יח"צ

הציבור החרדי כבר זכה לתואר "הצרכן הנבון ביותר" ובתקופה האחרונה התואר התעצם על רקע מחאת יוקר המחיה וההבנה של צרכנים רבים במגזר הכללי שהם משלמים יותר עבור מוצרי מזון ממותגים. בימים אלו, שלפני חג הפורים, ולנוכח גל ההתייקרות הנוסף הצפוי בישראל בעקבות המלחמה באוקראינה, רבים בציבור החרדי ממשיכים בצרכנות הנבונה בקניית המוצרים למשלוחי המנות.

גם בפורים, בולטת ביתרונותיה חברת טעמן, אחת מחברות המזון הפופולריות, שמציגה מזה שנים סדרה ארוכה של מוצרי מזון איכותיים בקטגוריות רבות ובמחירים תחרותיים. רק לאחרונה עלתה החברה לכותרות בעקבות 'מחאת הפסטה', כאשר גופי תקשורת גילו את פסטת 'טעמן' האיכותית, הנמכרת בכ-50% זול יותר מהמותג המוביל, וחוללו סערה בישראל. רבים מצרכני ישראל התוודעו ליבואנית המזון הפופולרית במגזר החרדי, המביאה חלופה איכותית בקטגוריות מזון רבות ובמחירים זולים בהרבה.

"המוטו שלנו הוא תמיד לחשוב על הצרכן", אומר דרור חיים, מנכ"ל חברת טעמן, "מעבר למחיר הנוח, חשוב לנו שהלקוח יבין שהמוצרים שלנו לא נופלים באיכותם מהמוצרים המתחרים. לכן, אנחנו משקיעים מאמצים בינלאומיים להביא את המוצרים הטובים ביותר מכל רחבי העולם. כך שבסופו של דבר הלקוח יהנה ממוצר איכותי במחיר נוח. גם לקראת פורים נערכנו, ואנו מציעים סל של מוצרים איכותיים ומשתלמים להרכבת משלוח מנות".

בכל משלוח מנות היום ניתן למצוא מוצרים של חברת טעמן. בין אם מוצר ממגוון השוקולדים המעולים בכל הטעמים, חלב, מריר, לבן, עם שברי אגוזים ועוד, או מהממתקים המגוונים: סוכריות הטופי, לקקנים, מקלות חמוצים לסוגיהם ושאר דברים טובים שילדים אוהבים, ובין אם שימורים לסוגיהם וקטגוריות נוספות רבות וטובות. הכל מגיע מפסי הייצור המובילים בעולם ובמחירים נוחים.

"היום כולם מבינים שלא חייבים לשלם הרבה בשביל מוצר איכותי", אומר דרור חיים, "כך גם בנושא משלוחי מנות. אין צורך לצמצם את המשלוחים. אנחנו יודעים להביא מארז משלוח מנות הכולל את כל המוצרים היוקרתיים ביותר, במחיר ששווה לכל כיס".

חברת טעמן מייבאת כ-500 מוצרי מזון ממיטב היצרנים הפרושים ביותר משלושים מדינות ברחבי העולם, מכל מדינה את מוצרי הדגל שלה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך הקפדה על כשרות ברמה הגבוהה ביותר. "אנחנו עומלים רבות להביא מוצרים בריאים תוך שמירה על איכות וטעם", אומרים בחברה, "המוצרים עומדים בסטנדרטים בינלאומיים ונבדקים תחת תקני האיכות המחמירים ביותר". יחד עם הכשרות המהודרת טעמן הופכת לחברה מובילה בתחום המזון הכשר בישראל.

טעמן משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד