י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"פרס" על הצלת חיים

יועץ סגן השר פוטר לאחר שטס לאוקראינה במשלחת איחוד הצלה

איתן אוזן, יועץ פוליטי שעבד בלשכת סגן שר הביטחון, אלון שוסטר מכחול לבן, פוטר מתפקידו לאחר שנסע עם משלחת חילוץ של איחוד הצלה מישראל לאוקראינה ובחזרה, "הייתי עושה את זה עוד מאה פעם" אמר היועץ 

יועץ סגן השר פוטר לאחר שטס לאוקראינה במשלחת איחוד הצלה
איתן אוזן היועץ הפוליטי של השר אלון שוסטר צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של איתן אוזן
סגן שר הביטחון אלון שוסטר מסיעת 'כחול לבן' פיטר את היועץ הפוליטי שלו, איתן אוזן, משום שטס ליממה אחת לסייע לפליטים מאוקראינה, אוזן לטענתו שוחח עם סגן השר שוסטר על כוונתו להצטרף לטיסת החילוץ המיוחדת של 'איחוד הצלה' להבאת פליטים שיצאו מאוקראינה לגבול רומניה לפני כשבועיים, אך שוסטר, כך לדברי היועץ, הודיע לו כי במידה ויטוס - הוא יפוטר, ואכן כאשר שב אוזן לארץ הודיע לו שוסטר על סיום תפקידו.
בפוסט בפייסבוק כתב אתמול אוזן: "הייתי עושה זאת עוד 100 פעמים. לא סופרמן ולא מקגיוור – הטיסה הייתה יוצאת לפועל איתי ובלעדיי. אבל ברגעים כאלו עומדים למבחן הערכים באמת, אני לא דתי, אבל אני מאמין.  לא הכי רוחני. ולכן הכי שלם וגאה בכל צעד והחלטה".
מלשכת סגן שר הביטחון נמסר כי "סגן שר הביטחון, אלון שוסטר ואיתן אוזן עבדו שנים רבות ביחד וסיכמו במשותף על סיום העסקתו בלשכה. אנחנו מודים לאיתן על עבודתו הנאמנה ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך".
אלון שוסטר מפלגת כחול לבן איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד