כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
משטר אפל

העבירה ביקורת על פוטין ברשתות החברתיות ונמצאה מתה במזוודה

ידוענית רוסיה כינתה את ולדימיר פוטין ברשת החברתית "פסיכופט" ונמצאה ללא רוח חיים בתוך מזוודה. נעצר חשוד שחנק אותה והשאיר את גופתה במזוודה במשך שנה שלמה

העבירה ביקורת על פוטין ברשתות החברתיות ונמצאה מתה במזוודה
מחאה נגד פוטין צילום: unsplash

גרטה ודלר, תושבת רוסיה בת 23 בעלת עוקבים רבים ברשתות החברתיות, נעלמה לפני כשנה לאחר שתקפה את הנשיא ולדימיר פוטין. רק בימים האחרונים נמצאה מזוודה ובה גופתה. דמיטרי קורובין, בן 23, שהכיר את הצעירה, הודה כי חנק אותה למוות, ואז נסע 500 קילומטרים, והשאיר את הגופה בתא המטען של מכונית, כך מדווח ה'דיילי סטאר'.

קורוביו סיפר לרשויות כי ישן בחדר במלון במשך שלושה לילות לצד גופתה שנדחסה במזוודה שזה עתה נרכשה. לאחר מכן האיש השאיר את גופתה בתא המטען למשך שנה, אך המשיך לפרסם בדפי המדיה החברתית שלה כדי שזה ייראה כאילו היא עדיין בחיים.

היעלמותה של ודלר הגיעה מיד לאחר פרסום דבריה נגד פוטין ברשתות החברתיות ולכן עלתה השערה כי מדובר במזימה של הקרמלין. "אני יכולה רק להניח, לדעתי, פסיכופתיה ברורה או סוציופתיה ברורה אצלו. לפסיכופתים, חשוב לחוות כל הזמן תחושת מלאות וחדות של החיים, ולכן הם אוהבים סיכונים, חוויות אינטנסיביות, תקשורת אינטנסיבית, פעילות אינטנסיבית - חיים אינטנסיביים ודינמיים", כתבה בינואר 2021.

היא כתבה בעבר באינטרנט: "בהתחשב בעובדה שפוטין עבר הרבה השפלות בילדותו, הוא לא יכול היה לעמוד על שלו בגלל צורתו הפיזית, אין זה מפתיע שהוא עזב לאחר לימודי משפטים והצטרף לק.ג.ב.". עוד כתבה: "אנשים כאלה הם ביישנים ופחדנים מילדותם, מפחדים מרעש ומחושך וזרים, ולכן תכונות כמו זהירות, איפוק וחוסר תקשורת מתפתחות בשלב מוקדם באופי שלהם".

ולידמיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד