ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"המשפחה רוכבת על גלי האמפטיה"

אמה של השרה מיכאלי נגד השבוי הישראלי בעזה: "פגוע נפש"

סוזי קסטנר, אמה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, התבטאה בצורה נבזית נגד הנעדר אברה מנגיסטו, שחצה את גדר המערכת לכיוון רצועת עזה ב-2014: "הוא פגוע נפש והמשפחה לא טפלה בו כנדרש. עכשיו הם רוכבים על גלי האמפטיה". הגולשים הגיבו בזעם

אמה של השרה מיכאלי נגד השבוי הישראלי בעזה: "פגוע נפש"
מאבק למען השבת הבנים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

סוזי קסטנר, אמה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, התבטאה בצורה נבזית נגד הנעדר אברה מנגיסטו, שחצה את גדר המערכת לכיוון רצועת עזה ב-2014, במסגרת התכתבות בקבוצת הוואטסאפ של מפלגת העבודה.

איש התקשורת ינון מגל, מתומכיו הבולטים של בנימין נתניהו, פרסם היום (חמישי) את ההתכתבות בחשבון הטוויטר שלו, ובה נראה כי לאחר שנשלחו תמונות מביקור של פעילי מחאה להשבתו של אברה, אצל משפחת מנגיסטו - קסטנר הביעה התבטאות די חריגה.

"אני מצטערת חברים, עם כל הסימפטיה אני מזכירה לכם שלפני שהוא נלקח בשבי, הוא עבר לעזה מספר פעמים" כתבה קסטנר והוסיפה: "הוא פגוע נפש והמשפחה לא טפלה בו כנדרש. עכשיו הם רוכבים על גלי האמפטיה. איפה הם היו כל השנים. ושלא תטעו. לבי עם מגיסטר, לא עם המשפחה שלו".

ההתכתבות שהודלפה

כזכור, אברה מנגיסטו חצה את גדר המערכת לכיוון רצועת עזה ב-2014 ומאז, נעלמו עקבותיו. מאז, פוליטיקאים ואנשי תקשורת שונים ערכו קמפיינים על מנת להעלות את סדר היום את היעדרותו של הנעדר.

פרסום ההתכתבות גרר שלל תגובות זועמות ברשתות החברתיות נגד דבריה של אמה של שרת התחבורה.

ינון מגל מרב מיכאלי אברה מנגיסטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד