י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מחשש שיופצץ

ישראל עדכנה את הרוסים על מיקומו של בית החולים

לאחר הטסת ציוד רפואי מישראל לאוקראינה, נודע כי ישראל עדכנה את הרוסים בכל הפרטים וגם במיקומו של בית החולים, כדי למנוע את הפגזתו

ישראל עדכנה את הרוסים על מיקומו של בית החולים
בית חולים שדה של שיבא צילום: פלאש 90

ישראל תיאמה עם רוסיה את הקמתו של בית חולים שדה במערב אוקראינה, כך מדווח הערב (חמישי) ברק רביד באתר 'וואלה'. גורמים ישראלים אמרו שישראל עדכנה את רוסיה, ואף מסרה לה את המיקום המדויק של בית החולים כדי שהרוסים יימנעו מלתקוף שם.

על פי הדיווח, העדכון בוצע בצד הדיפלומטי, וגם בדרג המנהיגים באחת השיחות בין ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

היום יצאו 17 טון של ציוד להקמת בית חולים שדה במסגרת מבצע 'כוכב מאיר', הציוד הועמס על מטוס מטען של 'אל על' והצוות המריא בצהריים לפולין להתארגנות לקראת הקמת בית החולים בעיירה מוסטיסקה (Mostyska) במערב אוקראינה. בתחילת השבוע הקרוב תמריא המשלחת הרפואית בראשות ד"ר דודו דגן, מנהל חטיבת בתי החולים הממשלתיים במשרד הבריאות, הכוללת צוותים רפואיים מכלל מערכת הבריאות.

בית החולים יעניק טיפול לפליטי המלחמה הרבים והוא יכלול חדר לידה, מחלקות אשפוז מבוגרים וילדים. הסיוע הרפואי יביא עמו יכולות מעבדה ודימות (רנטגן), ויעשה שימוש בטכנולוגיות מרחוק עם בית החולים שיבא בישראל.

בית חולים שדה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד