כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חודשיים להילולא

איבד את בנו באסון מירון: "אחזור בל"ג בעומר"

"בתור אבא של אחד ההרוגים ובתור מחנך של אחד ההרוגים וניצול בעצמי, הייתי רוצה לראות את המקום הזה חוזר ומתופעל בצורה הכי טובה שיכולה להיות". כך אמר היום הרב אביגדור חיות, חודשיים לפני הילולת הרשב"י ולקראת שנה לפטירת בנו ותלמידו באסון הנורא

הרב אביגדור חיות
הרב אביגדור חיות צילום: שוקי לרר

הרב אביגדור חיות, שאיבד באסון מירון, את בנו בכורו ידידיה ז"ל, ואת תלמידו משה לוי ז"ל, אמר היום (פורים) כי הוא מקווה להגיע להילולת הרשב"י בל"ג בעומר גם השנה, אך הבהיר: "אחזור לשם בל"ג בעומר אם אראה שהעניין הבטיחותי טופל ואוכל ללכת ולחזור בעזרת השם בצורה בטוחה".

הרב אביגדור חיות, שאיבד את בנו ואת תלמידו באסון מירון אמר את הדברים בריאיון לאולפן ynet: "אני מקווה לראות אנשים שמגיעים לשם בבטחה וחוזרים בבטחה וממשיכים את החיים הלאה".

הרב חיות אמר לקראת חידוש דיוני ועדת החקירה שבראשה תעמוד מעתה השופטת בדימוס דבורה ברלינר, לאחר שהשופטת הקודמת בדימוס אסתר נאור הלכה לעולמה: "אני מאוד מקווה שהוועדה תחזור ותפעל כמו שצריך מתוך מטרה אחת ברורה שבאמת המקום הזה יוכשר לקליטה של הרבה מאוד אנשים, ובאמת נוכל לראות אנשים שמגיעים לשם בבטחה וחוזרים בבטחה וממשיכים את החיים הלאה". אמר באולפן Ynet.

עוד אמר: "איבדתי את הבן הבכור שלי ותלמיד שלי שהיה יחד איתי. מאז הייתי במירון הרבה מאוד פעמים, אני מאוד מקווה שדברים יתחילו לזוז בצורה יותר מהירה", הוא הוסיף: "יש לי הרבה מאוד רגש למקום הזה, והייתי רוצה לראות את המקום הזה חוזר ופועל בצורה רגילה, בתור אבא של אחד ההרוגים ובתור מחנך של אחד ההרוגים וניצול בעצמי, הייתי רוצה לראות את המקום הזה חוזר ומתופעל בצורה הכי טובה שיכולה להיות".

אסון מירון תשפ"א ידידיה חיות אביגדור חיות משה לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד