ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"פרבר דתי של תל אביב"

סוכנות 'רויטרס': "קהל עצום הגיע להלוויה של הרב החרדי"

התקשורת העולמית לא נשארה אדישה להלוויה מהגדולים שידעה מדינת ישראל בכלל והציבור החרדי בפרט, סוכנות הידיעות 'רויטרס' אחת מסוכנויות החדשות הגדולות בעולם, סיקרה בהרחבה את הלוויה: "מספר רב של גברים חרדים, חובשי כובעים וחליפות שחורות מסורתיות"

סוכנות 'רויטרס': "קהל עצום הגיע להלוויה של הרב החרדי"
מסע הלווית הגר"ח קנייבסקי זצ"ל צילום: פלאש 90

סוכנות הידיעות 'רויטרס' סיקרה את לוויית הענק שנראתה בשעה האחרונה בבני ברק, על פי הדיווח: "הלווייתו של רב ישראלי חרדי נערץ הביאה ביום ראשון המוני אבלים לפרבר דתי של תל אביב, כשהמשטרה צפתה שמאות אלפי בני אדם ישתתפו בה".

עוד דיווחה 'רויטרס': "הרב חיים קנייבסקי, גורם מוביל במשפט העברי (ההלכה) נפטר ביום שישי בגיל 94 בבני ברק, עיר חרדית הסמוכה לבירת המסחר של ישראל". 'רויטרס' ציטטה קצין משטרה בכיר שאמר כי: "בעוד שחלק מהתקשורת הישראלית חזו כי עד מיליון בני אדם ינהרו להלוויה, המשטרה התפרסה בהתאם להערכה כי ההמונים יהיו כמחצית מזה".

הדיווח התמקד באופי של העיר: "בבני ברק עמדו מספר רב של גברים חרדים, חובשי כובעים וחליפות שחורות מסורתיות כתף אל כתף ברחובות המובילים לבית העלמין, תושבים אחרים נדחקו אל המרפסות הסמוכות".

 

ראש העיר של ניו יורק המקורב מאד לקהילות החרדיות בעיר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו דברי הספד על הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, וכתב: רבי חיים קנייבסקי היה ענק בתורה, ואני מצטרף לקהילה היהודית שלנו באבל על אובדנו, יהי זכרו לברכה וחוכמתו ומעשיו הטובים ימשיכו לעורר השראה".

הרב חיים קנייבסקי אריק אדאמס לוויה רויטרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד