י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות התחקיר

מיליוני שקלים על ביתו של בנט: "פגיעה קשה בקופה הציבורית"

התנועה לאיכות השלטון קוראת למבקר המדינה לבחון את סוגיית הישארות רה"מ בביתו הפרטי ברעננה: "חשש לפגיעה קשה בקופה הציבורית"

מיליוני שקלים על ביתו של בנט: "פגיעה קשה בקופה הציבורית"
מחוץ לביתו של בנט צילום: צילום מסך

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (ראשון) בצהריים למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בבקשה לבקר את הליכי קבלת ההחלטות אשר קדמו להישארותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בביתו הפרטי ברעננה, לרבות בחינת הכספים אשר הוצאו לשם כך ולשם הפיכת מעונו הפרטי למעון "רשמי".

זאת בעקבות תחקיר עיתונאי שדיווח על עלויות גבוהות, ייתכן אף בגובה עשרות מיליוני שקלים, שמושקעות בשיפוץ ביתו הפרטי של ראש הממשלה, אשר כוללים הקמת תשתיות אבטחה מתאימות, גדרות, מצלמות ודיור עבור המאבטחים. כל זאת שעה שהשיפוצים במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים נמשכים.

התנועה לאיכות השלטון ציינה במכתבה כי "מדברים אלו עולה חשש כי החלטתו של ראש הממשלה להישאר בביתו הפרטי ברעננה ולהפכו למעון ראש הממשלה בפועל, מביאה עמה פגיעה קשה ביותר בקופה הציבורית, וזאת לצד פגיעה מתמשכת ברווחתם של תושבי הרחובות הסמוכים".

"עניין זה מחייב, לטעמנו, ביקורת על הליכי קבלת ההחלטות אשר קדמו להישארותו של ראש הממשלה המכהן במעונו הפרטי", נכתב בפנייה ששוגרה למבקר המדינה.

נפתלי בנט רעננה התנועה לאיכות השלטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד