כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איך בוחרים צלם לבר מצווה?

אירוע בר מצווה הוא אירוע מכונן. הילד שלכם הגיע למצוות, סימון הדרך שלו כנער יותר בוגר, שלוקח על עצמו אחריות רבה ועול המצוות. ההכנות לקראת אירוע בר המצווה הן מרובות. יש לבחור את מקום האירוע, את הקייטרינג, לעשות מבחני תאימות, לבחור ביגוד לכל בני המשפחה, להכין ולשלוח הזמנות, לבחור תקליטן מוביל, לבחור אלכוהול משובח, וכמובן למצוא את הצלם לבר מצווה הכי מקצועי שיש. לפיכך, באם תקפידו לקרוא עד לסוף המאמר הזה, תגלו בדיוק איך בוחרים צלם לבר מצווה?

איך בוחרים צלם לבר מצווה?
צילום בר מצווה צילום: שמוליק חזן

איך בוחרים צלם לבר מצווה? החשיבות של המפגש הראשון של תיאום ציפיות

רגע לפני שהכול מתחיל, כדאי שתפנו את הזמן שלכם, מתוך מחשבה איך בוחרים צלם לבר מצווה, ותתחילו הכול בתיאום של מפגש ראשוני עם הצלם, לשם תיאום ציפיות. בפגישה זאת עליכם להבהיר לצלם הבר מצווה למה בעצם אתם מצפים ממנו. לא מספיק לבחור רק צלם מומלץ לבר מצווה, כי אם יש לוודא שהוא מאוד מקצועי ומבין את עבודתו כאשורה. עליכם להבהיר לו במידה והנכם מעוניינים שהוא יצלם את מיקום האירוע רגע לפני שהמוזמנים לאירוע שלכם מגיעים. תעבירו לו בריף קצר של לוח הזמנים של אירוע בר המצווה, וזאת על מנת שהצלם יהיה מודע לכל האלמנטים שמחובתו יהיה לצלם באירוע שלכם.


נער בר מצווה • שמוליק חזן

איך בוחרים צלם לבר מצווה? יש להתכתב בהצלחה עם מסגרת התקציב

וכשדנים בשאלה הקיומית - איך בוחרים צלם לבר מצווה? ניכר כי כל מי שמכיר אתכם, יקדים ויאמר לכם כי צלם לאירוע של בר המצווה אכן יהיה שווה את ההוצאה הכספית שלכם, מועטה כרבה. כל הרעיון נובע שלמן ההתחלה עליכם להגדיר נכונה את מסגרת התקציב שלכם, באופן הזה תוכלו לבחור את צלם האירועים שהצעת המחיר שלו תתכתב בהצלחה עם מסגרת התקציב שלכם. הדבר יסייע בידכם לשקול שוב את היקפי העבודה של מה שתרצו שהצלם אירועים יעשה, כמה שעות, וכמה צלמים בדיוק.

איך בוחרים צלם לבר מצווה? החשיבות של הכימיה עמו למן הרגע הראשון

מכיוון שתעבדו בצמוד לצלם האירועים, למן התחלת אירוע בר המצווה, בהמשך ובסיומו, יש חשיבות של יצירת הכימיה עמו למן הפגישה הראשונית אתו. אתם צריכים להתחבר אליו, להרגיש בנוח לידו, להעז לשאול כל מה שחשוב לכם, לכוון אותו למקורבים שלכם, ובעיקר לתת בו המון אמון. תבחנו עם זה קשה או קל לתקשר עמו, האם הם מסתייגים מלהשיב לשאלות שלכם, או שהם ישר שולפים מהמותן תשובות. תוודאו שמדובר אודות איש מקצוע חברותי, אשר ניחן בכישורים חברתיים מעולים, שגורם לסביבה שלו הרבה נוחות במשך הצילומים.

מה הם שלבי ההכנה עם צלם מגנטים מומלץ?

כל מי שמפיק אירוע בכלל, ואירוע בר מצווה בפרט, תר אחרי צלם מגנטים מומלץ. המגנטים מהווים סוג של ריכוז זיכרונות מעוצבים, שמספקים דרך מיוחדת להבטיח שהאירוע שלכם כה חשוב, ואותו יזכרו ויוקירו לטווח הארוך. למי שאינו יודע, צלם המגנטים יפיק מגנטים עם תמונות עליהם, בעיצוב יצירתי, שיופק במיוחד בשביל היום הכי מרגש בחיים שלכם. בטרם תחילת האירוע, הצלם מגנטים ידון אתכם בקצרה במסגרת של התאמה אישית, מסגרת ייחודית שעשויה לכלול כל אלמנט שיבטיח את הדגשת האירוע שלכם, בליווי מזכרת שאף אחד לא יוכל לשכוח אותה לעולם. בשלב הבא, הצלם מגנטים יפתח את העמדה שלו לפני כל המוזמנים שלכם, ואף יסייר במקום של האירוע, על מנת לתפוס מצבים ייחודיים, שבהם המוזמנים שלכם יתועדו במצבים הכי טבעיים שלהם.

צלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד