ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בעל חנות בקראון הייטס גילה: סמים במשלוח

בעל חנות בשכונת קראון הייטס הופתע: במשלוח שקיבל היו סמים מסוג מריחואנה בשווי של יותר מ-50,000 דולר - ושמו התנוסס על החבילה • מה התרגיל?

שוטרים בקראון הייטס. צילום: ארכיון
שוטרים בקראון הייטס. צילום: ארכיון

בעל חנות בשכונת קראון הייטס שבברוקלין הופתע: בתוך משלוח שקיבל בסוף השבוע היו סמים מסוג מריחואנה בשווי של יותר מ-50,000 דולר. הדבר המוזר שהעלה חשש אצל בעל החנות, היא העובדה כי שמו התנוסס על החבילה.

המקרה אירע ביום חמישי, בשעה 10:30 בבוקר, בעת שבעל החנות התכונן ליום עסקים נוסף.

בעת ההכנות הוא קיבל את פניו של שליח חברת 'פדקס', שהביא עמו משלוח של שני דליים. בעל החנות, המורגל לקבל משלוחים חתם על מסמך קבלת המשלוח, והמשיך בהכנות לפתיחת החנות.

רק כעבור מספר דקות הוא התפנה לפתוח את המשלוח, שם גילה את הסמים. הוא מיהר לטלפן למשטרה ודיווח על כמות סמים גדולה בתוך הדליים. אחרי בדיקה נוספת של פרטי החבילה, נדהם האיש כשגילה ששמו מופיע על החבילה
.
אך כאן לא תם הסיפור. עוד בטרם הגיעה המשטרה, נכנס אל החנות אלמוני שהיה לבוש במדי 'פדקס' ואמר: "אני מצטער. צריך להחזיר את החבילה. זו הייתה טעות".

המוכר השיב לו כי הוא טלפן למשטרה וזו בדרך.

האלמוני עזב את המקום.

נציגי המשטרה הסבירו כי סוחרי סמים משתמשים בשיטת הונאה זו כדי להעביר סמים ממקום למקום. "הם ישלחו את החבילה במכוון למקום אחר. ואז ייכנסו במסווה של שליח לחנות, ייקחו חזרה את החבילה וייעלמו".

המשטרה מנסה לבדוק את מקור השולח.
סמים משלוח הונאה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד