י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בקיץ הקרוב

שני ארגונים מיסיונרים מתכננים לשדל יהודים להמיר את דתם

שני ארגונים מיסיונרים גדולים, מתכננים בקיץ הקרוב לשדל יהודים להמיר את דתם | רק לאחרונה הפעילו מאמצים לשכנע פליטים מאוקראינה להמיר את דתם בישראל 

שני ארגונים מיסיונרים מתכננים לשדל יהודים להמיר את דתם
מחאה נגד מיסיונרים, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90    

שני ארגונים גדולים הפועלים בתחום נסיון העברת דתם של יהודים, קוראים למיסיונרים ברחבי אמריקה להצטרף לקמפיין מסיבי למטרות העברת דתם של יהודים בניו יורק בקיץ הקרוב. הארגונים יצאו בקמפיין על ידי מיסיונרים מקצועיים.

אחד הארגונים פרסם פרוספקט מפואר בן שני עמודים על התכנון, האירוע יתחיל במצעד 'יום ישראל' בניו יורק, אירוע שבו אלפי יהודים צועדים ברחובות ניו יורק לחגיגת הקמתה של מדינת ישראל. השנה האירוע יתקיים בסמוך לחג השבועות. המכונה "יום השבועות" בנצרות.

הארגונים הללו ספגו אש לאחרונה לאחר שמאמציהם לשכנע פליטים מאוקראינה להמיר את דתם בישראל פורסמו. המטרה שלהם היא לגרום לאנשים להאמין ב'אותו האיש', הם מתמקדים בפליטים יהודים אוקראינים שמגיעים למדינת ישראל, כך אמר אחד מראשיה ל'ג'רוזלם פוסט' בשבוע שעבר.

אחד הארגונים פרסם פוסט באתר שלו, לפיו הארגון מתכנן טבילה המונית של פליטים. הם מחפשים לבצע "טבילה" כדי "להכניסם תחת כנפי הנצרות". ראשי הארגונים מספרים בראיונות לתקשורת על מטרות הארגון. הם אינם מנסים להסתיר, אחד מראשי הארגון אמר כי הפוסט על הטבילה המתוכננת הוא ישן, אך המטרה נשארה, להמיר יהודים לנצרות.

ארגון 'בינינו' מבקש להזהיר את הקהילות היהודיות בארה"ב שהארגונים הללו והשיטות שלהם מטעות. המטרה שלהם בקיץ הזה בניו יורק היא להפיץ את אמונתם בנצרות, והמטרה שלהם הוא לגרום לעם היהודי בהמוניו להתנצר. כך מפרסמת שאנון נוסן מארגון 'בינינו' הנאבק במסיון.

בסרטון תדמית של יהודים אורתודוקסים בניו יורק, הוסיפו הארגונים הללו אוונגליסט נוצרי, שאומר שהנופש שהם מארגנים הוא "הזדמנות להגיע לעם היהודי בכל ארצות הברית, רוב האנשים היהודים נמצאים בברוקלין, אז זה מקום טוב יותר לבוא ולהגיע אליהם עם הבשורה".

לדברי שאנון נוסן מארגון 'בינינו' שפועל ללא מטרות רווח ועוקב אחר פעילות מיסיונרית, אחד הארגונים הוא למעשה תנועת משיחית שצמחה באמצע שנות ה-70. "הרעיון של התנועה היה לטשטש את ההבחנה בין יהדות לנצרות כדי לפתות יהודים, זה לא יותר משינוי ביחסי ציבור" אומרת שאנון נוסן.

"לטעון שיהודי יכול לדחות את העקרונות הבסיסיים מאוד של האמונה היהודית תוך שהוא נשאר יהודי, זה פשוט לארוז מחדש את הנצרות במעטפת יהודית. הם יפעילו את הטקטיקות המטעות האלה בניו יורק בקיץ הזה, ואנחנו פשוט רוצים שיהודים יהיו מודעים לזה" היא אומרת.

מיסיונרים ארגון בינינו שאנון נוסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד