ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תנופה אדירה

בבני ברק כולם כבר יודעים: בשר ועוף בהשגחת 'הרב לנדא' זה רק ב'אשפר'

חברת הבשר המובילה 'אשפר' ממשיכה בתנופה האדירה, ובפנייה לכלל הציבור על כל גווניו וחוגיו • לצד שפע המוצרים האיכותיים בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מגוון הכשרויות המהודרות ביותר

בבני ברק כולם כבר יודעים: בשר ועוף בהשגחת 'הרב לנדא' זה רק ב'אשפר'
אשפר צילום: יח"צ

אם חיפשתם בשר ועוף משובחים בכשרות המהודרת של בד"ץ רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט – טרקלין הבשר של 'אשפר', זה המקום בדיוק בשבילכם.

חברת הבשר המובילה 'אשפר' ממשיכה בתנופה האדירה, ובפנייה לכלל הציבור על כל גווניו וחוגיו, מתוך מטרה להביא את הבשר האיכותי והמשובח ביותר לכל הצרכנים, בכשרויות המהודרות ביותר, כך שכל אחד יוכל לבחור ולרכוש את הבשר בכשרות ובהידורים המועדפים עליו.

בחנות החדשה והמפוארת של 'אשפר', השוכנת ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, תוכלו למצוא מגוון נרחב של מוצרי הבשר והעוף באיכות הגבוהה והמשובחת ביותר, בסטנדרטים הייחודים של 'אשפר', וזאת בכשרות המהודרת של רבני העיר בני ברק, ובמחירים שטרם נראו כמותם.

לצד שפע המוצרים האיכותיים בכשרות המהודרת של רבני העיר בני ברק, בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מגוון הכשרויות המהודרות ביותר, ובהם בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, בד"ץ הרב רובין ועוד.

המהלך הזה מגיע כחלק מהתנופה המחודשת של 'אשפר' עם פתיחתה של החנות החדשה והמפוארת המציבה סטנדרטים חדשים של חוויית קנייה באיכות וברמה הגבוהה ביותר, עם צוות נרחב ומיומן של קצבים ועובדים שישמחו להעניק לכם את השירות המסור.

ב'אשפר' שבים ומתחייבים למחיר הזול ביותר של מוצרי הבשר והעוף, כל זאת מתוך המטרה לתת את האפשרות לכלל הציבור ולבני התורה לרכוש את המוצרים המשובחים ולענג את השבת במחיר השווה לכל נפש.

אשפר בשר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד