י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי הביקורת

בנט משיב לזלנסקי: "מתנהלים בצורה רגישה"

בתגובה לטענות נשיא אוקראינה זלנסקי כלפי ישראל שלא מסייעת מספיק לאוקראינים, ראש הממשלה נפתלי בנט משיב: "פועלים ברגישות. אין הרבה מדינות שפועלות בהיקפים כאלה" | כל הפרטים | צפו

בנט משיב לזלנסקי: "מתנהלים בצורה רגישה"
בנט נואם בנתב"ג צילום: חיים צח לע״מ

גם ראש הממשלה נפתלי בנט משיב הבוקר (שני) לדברי נשיא אוקראינה ולודמיר זלינסקי בנאומו אמש בפני חברי הכנסת בו טען כי ישראל לא מסייעת כנדרש לאוקראינה עם מערכות הגנה, תוך שהוא טען כי אוקראינה סייע ליהודים בימי השואה. הוא אף ביקר את מאמצי התיווך של בנט בין רוסיה למדינתו.

בטקס יציאת בית חולים השדה לאוקראינה, ניצל ראש הממשלה את המעמד כדי להשיב לדברי נשיא אוקראינה זלנסקי, "ישראל מושיטה את ידה לסיוע במשבר באוקראינה מזה כמה שבועות, ממש מהרגע הראשון - באפיקים שונים ומגוונים", אמר.

ראש הממשלה בנט הוסיף, "אנחנו מנהלים את המשבר המצער הזה בצורה רגישה, נדיבה ואחראית, תוך איזון בין השיקולים השונים - והם מורכבים". הוא ציין דווקא את הסיוע ההומניטארי והסיוע לפליטים.

"דווקא הבוקר, אני רוצה לומר בצורה הכי ברורה", סיים בנט את דבריו, "עם ישראל והציבור הישראלי יכולים להיות גאים בתרומה ובסיוע של מדינת ישראל לאזרחי אוקראינה. תהיו גאים בכל הפעולות שמדינת ישראל עושה. אין הרבה מדינות שפועלות בהיקפים כאלה".

מאוחר יותר, התבטא ראש הממשלה נפתלי בנט בכנס 'ידיעות אחרונות' באופן חריף יותר נגד דבריו של הנשיא זלינסקי, ואמר כי "אסור להשוות את השואה לכלום".

נפתלי בנט ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד