כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לדאוג לבריאות הציבור"

בכירי מכבי שירותי בריאות במחוז המרכז התקבלו להתייעצות וברכה

ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן והמנהל הרפואי המחוזי ד"ר אור פרידמן, התקבלו להתייעצות וברכה אצל כ"ק האדמו"ר מנדבורנא שליט"א, הגאון הגדול רבי משה שאול קליין שליט"א והגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א ורבני בית הוראה לעניני רפואה שע"י בית הוראה מערב בני ברק. ראש המחוז הציג בפניהם את השירותים המותאמים של מכבי לצרכי האוכלוסייה ואת פריסתם הרחבה לטובת תושבי בני ברק

בכירי מכבי שירותי בריאות במחוז המרכז  התקבלו להתייעצות וברכה
התייעצות וברכה צילום: יח"צ

בכירי מכבי במחוז המרכז התקבלו להתייעצות וברכה. בביקורים נכחו ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן והמנהל הרפואי של המחוז ד"ר אור פרידמן. הם השמיעו בפני הרבנים את ההתפתחות של מכבי בעיר, השירותים המותאמים לקהילה ופריסת המרפאות הרחבה המאפשרת מתן שירותי בריאות מתקדמים בנגישות מרבית.

תחילה התקבלו בכירי מכבי אצל הגרמ"ש קליין שליט"א, רב שכונת 'אור החיים' בני ברק. הגרמ"ש שליט"א קיבלם בחביבות, העלה בפניהם את החשיבות של התאמת הטיפולים לציבור וברך את העוסקים במלאכה. הגרמ"ש שליט"א הביע את הערכתו לאופן ההתאמה של מכבי לצרכי התושבים ולפריסת השירותים הרחבה ברחבי העיר, המאפשרת גישה נוחה וזמינות מיטבית.  


ראשי מכבי אצל גדולי הרבנים • יח"צ

לאחר מכן התקבלו ראש המחוז, מנהל המרחב והמנהל הרפואי במעונו של הגרש"א שטרן שליט"א, בעל ה'שביבי אש' וגאב"ד מערב בני ברק. הגרש"א שליט"א ורבני 'בית הוראה מיוחד לעניני רפואה' שליט"א קיבלם במאור פנים, הביעו את הערכתם למכבי על פעילותה הענפה למען תושבי בני ברק והגאב"ד שליט"א אף ציין בתחילת דבריו כי "לדאוג לבריאות הציבור זה דבר נשגב".

את הביקורים בעיר חתמו בכירי מכבי במעונו של כ"ק אדמו"ר מנדבורנא שליט"א. בביקור נכח גם סגן מנהל מרחב בני ברק, ר' יוסף בינדר, שיחד עם בכירי מכבי סקרו את הפעילות בעיר, ציינו כי מעל מחצית תושבי העיר הינם חברי מכבי וקיבלו את ברכת כ"ק האדמו"ר שליט"א על פעילותם הברוכה למען הקהילה.


ראשי מכבי אצל גדולי הרבנים • יח"צ 

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו רואים חשיבות רבה בשימור ופיתוח הקשר עם כלל האוכלוסיות. זאת, על מנת לשפר ולייעל את שירותי הבריאות של מכבי באופן המיטבי ביותר. כחלק מתפיסה זו, מתקיימים המפגשים החשובים עם הרבנים ומורי ההוראה שמטרתם להתייעץ ולהתברך ולהדק את הקשר השוטף שלנו עם הציבור".

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "מכבי ממשיכה להוביל עם שירותים מותאמים לקהילה, הנעשים בהתייעצות עם גדולי ישראל וחשובי הרבנים ופוסקי ההלכה. הייתה לנו הזכות לקבל את ברכתם על הפעילות הברוכה, ואכן מכבי תמשיך לפעול בקשר הדוק עם הקהילות השונות על מנת להביא את שירותי הבריאות הטובים ביותר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד