י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שווה פיתוח"

גם לבעלי מוגבלויות: חידוש במארזי תפוצ'יפס

לאחר תהליך פיתוח, בשיתוף מיזם "שווה פיתוח" של ג'וינט ישראל מעבר למגבלות וציונות 2000: אריזות החטיפים המלוחים של שטראוס נגישות יותר לפתיחה עבור אנשים עם מוגבלות

גם לבעלי מוגבלויות: חידוש במארזי תפוצ'יפס
חטיף תפוצי'פס צילום: יח"צ

שטראוס פריטו-ליי מחליפה בימים אלה את כלל מכונות האריזות במפעל החטיפים המלוחים בשדרות, בצורה שתאפשר פתיחה קלה ונוחה יותר של כלל חטיפי החברה גם עבור אנשים עם מוגבלות.

17% מהאוכלוסייה בישראל, שהם למעלה ממליון וחצי איש, הינם אנשים עם מוגבלויות, המתקשים לפתוח אריזות מזון בכלל, ואריזות חטיפים בפרט. דרך הפתיחה של שקית גמישה דורש שישמו בשתי ידיים, תוך הפעלת מוטוריקה עדינה של האצבעות והפעלת כח, ואלו מהווים מגבלה עבור אנשים עם מוגבלויות לפתוח שקית חטיף בצורה עצמאית.

השקת האריזות החדשות, מגיעה בתום שנה של תהליך פיתוח, שנעשה ע"י צוות הפיתוח של חטיבת החטיפים המלוחים, בשיתוף מיזם "שווה פיתוח", ואנשים עם מוגבלות, שהתנסו ודייקו את הפתרון לאורך התהליך. כדי להתאים לתשתיות והמכונות הקיימות במפעל, פותחו 2 פתרונות אריזה שונים שמאפשרים פתיחה קלה יותר, ובכך לאפשר הנגשה של כלל אריזות החטיפים של החברה.

אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל: "השינוי אליו התחייבנו בתחום התאמת האריזות הוא אבן דרך נוספת במסע שלנו ליצירת חברה הרואה מגוון רחב של צרכים ופועלת להגביר את השוויון בקרב לקוחותינו. אנחנו מחויבים להמשיך בתהליך השיפור של המוצרים והשירותים שאנו מציעים כך שיותר ויותר אנשים עם צרכים שונים יוכלו ליהנות מהם. אני גאה בחטיבת המלוחים שלנו על היותם חלוצי החברה בפיתוח והטמעת עיצוב מכליל לאריזות מוצרינו".

קרן ברקת מנהלת השיווק והקיימות של חטיבת המלוחים בשטראוס: "חטיפים בדרך כלל מתלווים לרגעים של כיף והנאה. לראות כמה אותו רגע של כיף עבור חלק מהאנשים הוא רגע מתסכל עבור אחרים גרם לי להבין שהגיע העת לשינוי. השקת האריזות החדשות היא שיאו של תהליך שבליבה שלו עומדים הבנת צרכי מגוון הלקוחות שלנו: נכונות להקשבה ופתיחות אמיתית לשינוי. אנחנו מאמינים שהיסודות החברתיים כלכליים קיימים בקרב חברות רבות במשק ועל כן אנחנו נכונים לשתף בידע שצברנו בתהליך על מנת להרחיב את מעגל ההשפעה".

ורד רז גצק מנהלת שותפויות מגזר עסקי ג'וינט ישראל מעבר למגבלות: "בתהליך התאמת האריזה היו שותפים אנשים עם מוגבלות תוך יישום עקרון לשיתוף מלא שלהם בכל פתרון או החלטה הנוגעת אליהם, מרפאות בעיסוק, עמותות יועצים ומומחי תוכן ונדרשה משטראוס פתיחות וגמישות להיחשף לצרכים של קהל חדש".

עינת אברהם רוטלוי מנהלת פיתוח מקצועי ציונות 2000: "שטראוס מנכיחה הלכה למעשה את ערך הגיוון בעולמות המוצרים והאריזות שלה, כמו גם בתחום התעסוקה והרכש ואנו מקווים שעסקים רבים יצטרפו ויוכיחו שאפשר לשנות עולם ולהרוויח".

צ'יפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד