י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המפגש האחרון

צפו: שר הביטחון ניחם ברשב"ם והתייחס להוראות בתקופת הקורונה

שר הביטחון בני גנץ, הגיע בשעה האחרונה לנחם את בני משפחת קנייבסקי ברחוב רשב"ם | השר סיפר על הפגישה האחרונה שלו בבית מרן ועל "ההנחיות הראויות גם בתקופת הקורונה"

צפו: שר הביטחון ניחם ברשב"ם והתייחס להוראות בתקופת הקורונה
גנץ מנחם ברשב"ם צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון בני גנץ הגיע בשעות הצהרים לבית שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל בבני ברק כדי לנחם את בניו, שם שיתף על המפגש האחרון שהיה לו עם הרב לפני חג הסוכות.

"הוא לא החמיץ דקה מלימוד תורה, כל הזמן", פתח שר הביטחון גנץ את דבריו בפני המשפחה, וסיפר "הייתה לי את הזכות המאוד גדולה לפגוש אותו לפני כמה חודשים ולדבר על אחדות ישראל".

השר גנץ הוסיף "באמת היה מאוד אכפת לו. גם בתקופה האחרונה בקורונה שהיה קשה והיה צריך לתת את ההנחיות המתאימות לציבור, הוא עשה את זה בצורה טובה וראויה".

חבר הכנסת יעקב אשר שהתלווה לשר גנץ הוסיף לדבריו, "לרב זצוק"ל היה מאוד אכפת מתקנות הקורונה. הוא נתן זמן לממשלה שיקבלו החלטות. ותמיד נתן עצות איך לעשות את זה, לשלב לימודים של חצאי כיתות, לא לסגור את מערכת החינוך לגמרי וכו', כי ברגע שסוגרים הכל זה סכנה מהותית לעם ישראל"׳.

בנו של הרב, הרב יצחק שאול קנייבסקי הוסיף, "זה סכנה הרבה יותר גדולה מהקורונה. אשר הוסיף, "לאחר מכן כבר שרת החינוך דיברה כך וכן כולם. החלו לטפל בכך כי הבינו את הנזקים הגדולים. מבחינת ההתחסנות הוא היה הראשון שיצא עם ההוראה להתחסן ואם הוא לא היה אומר את זה אז לא היו מתחסנים כך בהיקפים הללו".

הרב חיים קנייבסקי בני גנץ קורונה יעקב אשר ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד