כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"ביזוי קודשי ישראל"

תיעוד מחריד: צעיר ערבי מחלל בגסות מזוזה

תיעוד של צעיר ערבי שובר מזוזה - ומצית אותה, מעורר בשעות האחרונות סערה | הצעיר, שככל הנראה ביצע את המעשה במתחם בו עבד כפועל, העלה את התיעוד לרשת ה'טיקטוק' | "מדובר בביזוי קודשי ישראל, פגיעה ברגשות הדת ושלום הציבור. לעצור את המחבל", כתב בן גביר ליועצת משפטית לממשלה

תיעוד מחריד: צעיר ערבי מחלל בגסות מזוזה
שובר את המזוזה בפטיש צילום: מתוך טיקטוק

צעיר ערבי העלה בימים האחרונים תיעוד לרשת החברתית 'טיקטוק', ובו הוא נראה תולש מזוזה מדלת - ככל הנראה במתחם בו עבד כפועל - ולאחר מכן שובר אותה באמצעות פטיש. בתום הסרטון נראה הצעיר מדליק אש בסמוך לקלף אותו שלף מבית המזוזה, כאשר ברקע נשמעים קולות הצחוק שלו ושל חברו.

התיעוד פורסם היום ברשתות החברתיות וכבר מעורר סערה רבתית. יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, פנה היום (שני) ליועצת המשפטית לממשלה והתלונן על ביזוי הדת מצד הצעיר הערבי ודרש למצות עימו את הדין.

בין היתר ציין ח"כ בן גביר במכתבו: "מדובר בביזוי קודשי ישראל, פגיעה ברגשות הדת ושלום הציבור. אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך חלילה שבו יהודי היה משחית קוראן, המשטרה הייתה נותנת הוראה חד משמעית לחקור, לעצור ולהביא לדין את מבצע המעשה וכך אני מצפה לנהוג במקרה זה".

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "המשטרה צריכה לאתר את המחבל ולהושיבו בכלא לשנים רבות על ביזוי הדת. אני מצפה מהמשטרה להתייחס ברצינות למעשהו המתועב ולטפל בכך בכל חומרת הדין כדי למנוע מקרים נוספים".

טיק טוק מזוזה חוללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד