כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מחפשים משלוחים מהירים? שליחויות ישראל הפתרון עבורכם

זקוקים למשלוח דחוף? כיום ניתן לשלוח מהיום להיום • כל מה שצריך לדעת- כאן לפניכם

מחפשים משלוחים מהירים? שליחויות ישראל הפתרון עבורכם
משלוחים צילום: pixabay

שגרת החיים העמוסה לעייפה אינה מאפשרת לרובנו לטפל בעצמינו בשליחת משלוחים, ובפרט כאשר מדובר במשלוח דחוף הדורש מכם לעזוב את הנעשה באותו היהום ולהתמסר לשליחתו. אז אם אתם מוצאים את עצמיכם 'שוברים את הראש' כיצד לשלוח חבילה בדחיפות, משלוח מהיום להיום הוא פתרון נהדר. אך רגע לפני שאתם מצלצלים לכל חברת משלוחים המציעה את שירותיה מהיום להיום, כדאי שתבדקו היטב את חברת המשלוחים.

חברות משלוחים קיימות לרוב, ובאופן טבעי, אלה המציעות מחיר זול, ואף זול במיוחד, נמצאות בראש סדר העדיפויות של אלו שאינם תמיד לוקחים בחשבון את טיב איכות השירות, אך קחו בחשבון שמחיר זול, לא באמת זול.

רבים מתפתים להצעת מחיר נמוכה ולאחר מעשה מתחרטים על בחירתם. שירות איכותי באמת המעניק אחריות מלאה, עמידה בזמנים ואף חיסיון ושמירה על הפרטיות, לרוב אינו מוענק במלואו על ידי חברות שליחויות זולות.

לעומת זאת, ישנן חברות איכותיות, שאולי אינן זולות מאוד, אך שוות כל שקל ומציעות מחירים נוחים שליחויות ישראל למשל, הינה חברת שליחויות בעלת מוניטין של למעלה מ20 שנה המספקת את השירות הטוב והמהיר ביותר בישראל, ומאפשרת משלוחים בכל רחבי הארץ תוך שיקוף מלא של מיקום השליח והזמן הנותר עד הגעתו ליעד.

מהם שירותי המשלוחים אשר ניתנים מהיום להיום?

זמן מיותר? אולי בילדות. זקוקים למסור משלוח עוד היום ואינכם רוצים לבזבז את זמנכם? כדאי שתדעו יותר אודות משלוחים מהיום להיום.

סוג השירות והעלות הנדרשת עבורו

למשלוחים מהיום להיום מחירון דינאמי המתומחר לפי כמה פרמטרים: רמת הדחיפות, גודל ונפח המשלוח וכמובן- היעד אליו תרצו שהמשלוח יגיע.

להלן פירוט אודות השירות והעלות הנדרשת עבורו, באופן משוער:

שליחת מכתב או חבילה בסדר גודל קטן תעלה 50 ₪ ומעלה

שליחת חבילה קטנה במסגרת העירונית- תעמוד על 70 ₪, ולעומת זאת, כשמדובר בשליחת חבילה או מכתב במסגרת הבין עירונית, המחיר יהיה גבוה יותר ויתחיל מ160 ₪.

שליחת חבילה גדולה- עלות שליחת מכתב או חבילה קטנה אינה תהיה זהה לעלות הנדרשת עבור שליחת חבילה גדולה. עלות שליחת משלוח כזה תעמוד על 120 ₪ ומעלה.

במידה והנכם זקוקים להעביר משלוח למרחקים גדולים יותר מהמרחקים הקיימים במסגרת העירונית והבין עירונית, וכאשר רמת הדחיפות שלכם גבוהה, המחיר עבור יעד המצוי עד 30 ק"מ יתחיל מ300 ש"ח. במידה והיעד ממקום מעבר ל-50 ק"מ, העלות תעמוד על 420 ₪ ומעלה.

שליחות תוך מספר שעות, דורשת מאיש המשלוחים להתמסר למען החבילה או המכתב שלכם באופן מידי, יחד עם שמירה על מקסימום אחריות ומיומנות, ולכן, העלות תעמוד על 150 ₪ ומעלה.

אין ספק כי בעידן המודרני השימוש בחברת משלוחים הולך וגובר, ולבחירת חברה איכותית השפעה מכרעת רבה

משלוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד