כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הציווי המדהים

הגר"ח לאיש החסד: תמשיך לחלק עד ביאת המשיח

הציווי של מרן שר התורה זצוק"ל לאיש החסד הרב אפרים שטרן שימשיך לחלק עד ביאת המשיח. צפו בתיעוד וידאו נדיר. "ביז משיח וועט קומען"

הגר"ח לאיש החסד: תמשיך לחלק עד ביאת המשיח
הרב אפרים שטרן אצל הגר''ח קנייבסקי זצ''ל צילום: ארכיון בחדרי

כלל ישראל על כל גווניו המום ומזועזע מפטירתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל. אחד המאפיינים הכי בולטים היא העובדה שכל החוגים וכל העדות מרגישים תחושה של יתמות ואובדן, בהיותו אב רחום לכולם ללא יוצא מן הכלל. 

באתר 'בחדרי חרדים' דיווחנו בשנים האחרונות על תמיכתו של הגר"ח לימין מפעל החסד הענק "עונג שבת ויו"ט" המנוהל ע"י הרב אפרים שטרן, המזוהה דווקא עם חוגי העדה החרדית וקהילת סאטמר, שמרן שר התורה העריץ אותו מאוד ועזר להם בלב ונפש בכל עת ועונה, עקב העובדה שהם מחלקים לכל החוגים והעדות מבלי לבדוק בציציותיו של אף אחד מהפונים לקבל עזרה.

בתיעוד מיוחד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה הרב שטרן בביתו של הרב, אחרי שהרב שטרן מספר למרן שר התורה על הפניות הרבות המגיעות אליו מציבור בני התורה מכל הארץ, ובכל שנה שעוברת הבקשות מתרבות, מרן שר התורה הגיב על כך "ביז משיח וועט קומען", שהוא ימשיך לחלק עד ביאת המשיח.

בנוסף תמונה נדירה ממרן שר התורה זצוק"ל, באסיפה למען מגבית מיוחדת של עונג שבת ויו"ט שהתקיימה בבית פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצוק"ל שבועיים לפני פטירתו, בהשתתפות הגרי"מ שכטר מגדולי מנהיגי ברסלב. 

 

הרב חיים קנייבסקי עונג שבת ויום טוב הרב אפרים שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד