ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זהות היורש והרבנית ע"ה

בעקבות פטירת הרב קנייבסקי: זהו החיפוש הנפוץ בגוגל

הערכים הנצפים ביותר בוויקיפדיה העברית אתמול היו על הסתלקותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל: "הרב חיים קנייבסקי", הרבנית "בת-שבע קנייבסקי", "הרב גרשון אדלשטיין" ו"הרב יעקב ישראל קנייבסקי" פתחו את הרביעייה הראשונה בדירוג "100 הערכים הנצפים". גם ב"חיפושים הפופולריים" בגוגל - "הרב קנייבסקי" תפס את המקום הראשון

בעקבות פטירת הרב קנייבסקי: זהו החיפוש הנפוץ בגוגל
אילוסטרציה צילום: unsplash

הערכים הנצפים ביותר בוויקיפדיה העברית אתמול (ראשון) היו על הסתלקותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

על פי הנתונים של ויקיפדיה, הערך הנצפה ביותר היה "הרב חיים קנייבסקי" - 99,627 צפיות. במקום השני, הרבנית "בת-שבע קנייבסקי" - 14,241 צפיות. במקום השלישי, "הרב גרשון אדלשטיין" – 13,783 צפיות. במקום הרביעי "הרב יעקב ישראל קנייבסקי", אביו של הגר"ח - 11,997.

במקום ה-7, "הלוויית הרב חיים קנייבסקי", למרות שאין ערך בוויקיפדיה על המילים הללו - 6,529. במקום ה-8, "הרב יוסף שלום אלישיב", חמיו של הגר"ח - 6,512. במקום ה-9, מרן החזון איש "הרב אברהם ישעיהו קרליץ", זקנו של הגר"ח - 6,279. במקום ה-10, הרבנית "לאה קולדצקי", בתו של הגר"ח - 5,909. במקום ה-11, "הרב שלמה קנייבסקי", בנו של הגר"ח - 4,792. במקום ה-12, "הלוויית הרב עובדיה יוסף" - 4,671.

גם הערכים על מנהיגי הציבור הליטאי בעשורים האחרונים, הגרא"מ שך זצ"ל והגרי"ש אלישיב זצ"ל, זכו לאלפי צפיות. כך גם הערך "זרם ליטאי" והערך על גיסו של הגר"ח "הרב יצחק זילברשטיין" - זכו לאלפי צפיות ונכנסו לדירוג של 100 הערכים הנצפים בוויקיפדיה.

בתוך כך, גם ב"חיפושים הפופולריים" של גוגל - "הרב קנייבסקי" היה מילות החיפוש הכי נפוצות אתמול. גם מילות חיפוש הקשורות למסע הלוויה היו בדירוג. במקום ה-2, "רכבת ישראל". במקום ה-7, "בחדרי חרדים". במקום ה-13, "הרב יצחק זילברשטיין" ובמקום ה-20, "כבישים חסומים".

הרב חיים קנייבסקי ויקיפדיה גוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד