י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסמה פוסטים על המלחמה

3 ישראלים נלקחו ע"י הצבא הרוסי ושוחררו

צעירה בעלת אזרחות ישראלית, נעצרה יחד עם הוריה, במליטופול, שנכבשה על ידי חיילים רוסים, היא נלקחה היום על ידי חיילים רוסים לכיוון לא ידוע. כמה שעות קודם לכן נעצרו אביה ואמה, גם הם אזרחים ישראלים, אביה הוא הבעלים של עיתון מקומי. לאחר מספר שעות השלושה שוחררו

3 ישראלים נלקחו ע"י הצבא הרוסי ושוחררו
חיילים רוסים בפעולה צילום: משרד ההגנה הרוסי

בימים הראשונים לכיבוש מליטופול על ידי הרוסים, כתבה ישראלית המתגוררת בעיר פוסטים בעמוד הפייסבוק שלה המודיעים על המתרחש בעיר. הצעירה נעצרה היום (שני) על ידי הרוסים, כמה שעות קודם לכן נעצרו אביה ואמה, גם הם אזרחים ישראלים, אביה הוא הבעלים של העיתון המקומי Melitopolskie Vedomosti. לאחר מספר שעות השלושה שוחררו.

חמש שעות לפני מעצרה היא פרסמה כי אביה נעצר. על פי דיווחים מקומיים, אמא נעצרה דקות אחר כך. הצעירה היא מעצבת שמלות כלה, יש לה סלוני כלה בישראל ובאוקראינה. מתחילת המלחמה היא מדווחת בעמוד הפייסבוק שלה מהעיר הכבושה על ידי הרוסים ומספרת באומץ רב ומצלמת את המתרחש. לפני 15 שעות הופיע הפוסט האחרון. לאחר מספר שעות גם הבת נחטפה על ידי הרוסים.

בעלה לשעבר של הישראלית, אמר לתקשורת המקומית, כי היא מתגוררת בישראל כבר 22 שנים. כמה חודשים לפני המלחמה היא נסעה למליטופול לרגל עסקים.

עורכי העיתון פנו למשרד החוץ הישראלי בבקשה להתייחס למצב. משרד החוץ הודיע בתגובה כי "בעקבות דיווחים על מעצר של זוג הורים ובתם, בעלי אזרחות ישראלית באוקראינה משרד החוץ מודיע כי הנושא נמצא בבדיקה".

מלחמת אוקראינה רוסיה חטיפה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד