י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כתב אישום

דריסה ואלה בראש: תקיפה חמורה בשכונה הירושלמית

בנימין צימרמן מירושלים נאשם בדריסה ותקיפה של אדם עמו היה מסוכסך | כאשר השניים נפגשו, כך לפי האישום, האיץ את הנסיעה לעברו ודרס אותו עם רכבו. בהמשך יצא והחל להכות, בין היתר באמצעות אלה, בראשו ובפניו ובעט בבטנו

דריסה ואלה בראש: תקיפה חמורה בשכונה הירושלמית
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בנימין צימרמן, בן ה-29, תושב ירושלים, בגין דריסה ותקיפה של אדם עמו היה מסוכסך.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אהוביה שטרן, הנאשם והמתלונן היו מסוכסכים ביניהם סביב סוגיה כספית ולכן הקשר ביניהם נותק. לפני כשבוע המתלונן ראה את הנאשם והחל לקלל אותו.

אז התפתחה בין השניים קטטה, במהלכה היכה המתלונן את הנאשם בפניו. באותו הלילה שלח הנאשם למתלונן הודעות קוליות מאיימות והמתלונן בתגובה הזמין את הנאשם להתעמת עמו.

אז הגיע הנאשם לרחוב בו מתגורר המתלונן, האיץ את הנסיעה לעברו ודרס אותו עם רכבו. בהמשך יצא הנאשם מרכבו והחל להכות את המתלונן, בין היתר באמצעות אלה, בראשו ובפניו ובעט בבטנו.

לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום, מבלי להזעיק עזרה או לדווח על כך למשטרה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים, חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה ללא רישיון רכב תקף ושיבוש הליכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום דריסה אלה תקיפה חמורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד