כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מבליח חיוך מדי פעם"

אסון החתונה במודיעין: החתן מראה סימני חיים

אסון החתונה במודיעין: מצבו של החתן איתי חיים בן אהובה הולך ומשתפר ובימים האחרונים והוא אף מתקשר עם הסובבים בהבעות פנים. אחד ממכריו של החתן: "איתי מבליח חיוך מדי פעם, מזיז ידיים ורגליים אך טרם התעורר באופן מלא - ההתעוררות שלו היא הדרגתית, והיא למשך כמה שעות ביום"

אסון החתונה במודיעין: החתן מראה סימני חיים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

מצבו של החתן איתי חיים בן אהובה הולך ומשתפר ובימים האחרונים והחתן - שנפצע באורח אנוש כאשר נפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך חתונתו שנערכה לפני כחודש באולמי האחוזה במודיעין - אף מתקשר עם הסובבים בהבעות פנים.

עוד בנושא:

עדכון ממיטת האשפוז: "אני ליד החתן, המצב יציב"

החתן שנפל נכנס לניתוח ראש: "הכלה גיבורה באופן בלתי נתפס"

אחד ממכריו של החתן, שאף מלווה אותו במסירות בחודש האחרון, מספר ל'בחדרי חרדים' כי "איתי מבליח חיוך מדי פעם, מזיז ידיים ורגליים אך טרם התעורר באופן מלא - ההתעוררות שלו היא הדרגתית, והיא למשך כמה שעות ביום".

במקביל, הרב יהודה מייזליק, מנהל מדרשת תל אביב של 'נפש יהודי', אומר ל'בחדרי חרדים' כי "דווקא עכשיו, עם השיפור במצבו, החתן איתי חיים בן אהובה צריך יותר תפילות, לשיקום והחלמה מלאה ומהירה".

הרב מייזליק, שליווה את החתן בקהילה של הגאון רבי מרדכי אויערבך בתל אביב, מספר גם הוא כי החתן שעדיין מאושפז בבית החולים 'שיבא', מתקשר עם סובביו בהבעת פנים ומצמוץ בעיניים וגם מחייך מידי פעם.

חתן נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד