ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מלחמת הצללים

המודיעין האמריקאי: רוסיה שוקלת מתקפה על ארה"ב

לפי הצהרתו של נשיא ארה"ב המודיעין האמריקאי מעריך כי רוסיה שוקלת לפתוח במתקפת סייבר נרחבת נגד ארה"ב כולה והוא ממליץ לחברות פרטיות לחזק את ההגנה שלהן | הפנטגון: נאספות ראיות שרוסיה מבצעת פשעי מלחמה

המודיעין האמריקאי: רוסיה שוקלת מתקפה על ארה"ב
אילוסטרציה צילום: pexels

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הזהיר היום (שני) מפני הערכות מודיעין לפיהן רוסיה שוקלת לפתוח במתקפת סייבר נגד ארה"ב. הנשיא האמריקאי קרא לעסקים פרטיים במדינה לשפר את יכולות ההגנה שלהם.

"רוסיה עלולה לנהל פעילות סייבר זדונית נגד ארה"ב כתגובה לסנקציות הכלכליות החסרות תקדים שהוטלו עליה בתגובה לפלישה לאוקראינה". אמר הנשיא והוסיף כי "המודיעין מדווח כי ממשלת רוסיה בוחנת אפשרות לתקוף את ארה"ב במתקפת סייבר פוטנציאלית". לדבריו, "רוב התשתיות הקריטיות של אמריקה נמצאות בבעלות ובניהולו של המגזר הפרטי, ולכן עליהם להאיץ את המאמצים להגן על עצמם מבחינה דיגיטלית".

בתוך כך, בפנטגון האשימו הערב את הכוחות הרוסיים בביצוע פשעי מלחמה באוקראינה וטענו כי נאספות ראיות לכך. בארגון האשימו את הקרמלין בביצוע מתקפות חסרות הבחנה במדינה כחלק מאסטרטגיית הלחימה של הצבא הרוסי.

"אנחנו בהחלט רואים ראיות ברורות לכך שהכוחות הרוסיים מבצעים פשעי מלחמה ומסייעים באיסוף ראיות לכך", אמר דובר הפנטגון ג'ון קירבי בתדרוך לעיתונאים. "יש הליכי חקירה שיתמשכו. אנחנו נאפשר להם להימשך ונתרום לכך. באשר לתוצאות החקירות, אלה החלטות שלא יתקבלו בידי ראשי הפנטגון".

מתקפת סייבר ארה"ב ג'ו ביידן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד