כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יש עתיד ברשת: פירון מסביר בפייסבוק

גם שר החינוך ומספר 2 ב'יש עתיד' הצטרף לגישה התקשורתית של יו"ר מפלגתו • יש ביקורת על ימי החופשה? הפיתרון: סטטוס בדף הפייסבוק שלו

שי פירון. צילום: פלאש 90
שי פירון. צילום: פלאש 90

הגישה התקשורתית של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, להעברת מסרים רק באמצעות דף הפייסבוק שלו, מכה שורשים בקרב חברי מפלגתו. הבוקר (ב) הצטרף לשיטה גם שר החינוך, הרב שי פירון.

וכה כתב פירון:

"בשל העובדה ששנת הלימודים מתחילה ב-27 לאוגוסט ולא ב-1 לספטמבר, יש 'להחזיר' למורים חמישה ימי לימוד. ימים אלה מגדילים את הפער שבין ימי החופשה של התלמידים לימי העבודה של ההורים. כך נוצר גשר בין יום הכיפורים לחג הסוכות וחופשת ל"ג בעומר התארכה ליומיים.

"כל מה שהצעתי היה לבדוק האם אי אפשר להחזיר את חמשת הימים הללו באמצעות ימי שישי. זהו. חמישה ימי חופשה בשישי יחזירו את ימי החופשה, בשעה שרוב ההורים לא עובדים ביום זה.

"לא קיצור החופש, לא שינוי מבנה שנת הלימודים. על כל אלה יש לדון בתשומת לב ראויה. לאט. עם הורים ומורים. ברור לי שמשהו כאן קורא לשינוי, אבל שינויים כאלה לא נעשים בחופזה.
כמו כן - למען ההגינות חשוב להדגיש שמספר ימי החופשה בישראל אינו שונה מהמקובל בעולם. השוני הוא - כאמור - בחוסר ההלימה שבין ימי החופשה של ההורים לאלה של התלמידים. את הפער הזה צריך לצמצם - בהסכמה".
שי פירון פייסבוק מסרים חינוך תלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד