כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ל"ג בעומר בסאטמר • צפו: 50 אלף מנגנים ארבע בבות

רבבות במעמד הדלקת המדורה של האדמו"ר מסאטמר בקרית יואל • האדמו"ר גזז שערות ל-125 ילדים, הקהל שר ניגוני התעוררות - והשלהבת הובערה • גלריה I וידאו

ל"ג בעומר בסאטמר • צפו:  50 אלף מנגנים ארבע בבות






רבבות השתתפו במוצאי-שבת במעמד הדלקת המדורה בקרית יואל שבמנורו, במדינת ניו יורק.

מעמד ההדלקה, שלפי סוכנות AP השתתפו בו יותר מ-50 אלף איש, התקיים לאחר שבשעה 23:30 הגיע האדמו"ר מסאטמר ל'היכל הטישים', שם התקיים מעמד החלאקה ל-125 ילדי החסידות.

בחצות יצא האדמו"ר לרחבה הגדולה שלפני בית המדרש הגדול. אחרי שירת ניגוני התעוררות, עלה האדמו"ר והדליק את השלהבת לכבוד התנא האלוקי רשב"י.

רוצים לראות כל מה שקרה בל"ג בעומר?
מגזין מיוחד: ל"ג בעומר תשע"ג • דיווחים • גלריות מרהיבות • וידאו

רבבות החוגגים יצאו בריקודים של שמחה שנמשכו שעות. רקדו שם יחד חסידי סאטמאר עם כיפות סרוגות, חסידי בעלזא וסקיוורא עם ליטאים - כולם רקדו יחד לכבוד התנא האלוקי עד כמעט עלות השחר.

אחרי הריקודים נכנס הקהל אל היכל בית המדרש הגדול, שם התקיים 'טיש לחיים'. בתחילת הטיש מכרו זכות הדלקת שני נרות שנמכרו כל אחד ב-1500 דולר. אחרי הדלקת הנרות ואמירת לחיים דיבר האדמו"ר דברות קודש לכבוד היום. בין השאר דיבר האדמו"ר על גודל "מעלתו של רשב"י, כפי שאומר ה'בני יששכר' שזה למעלה מדרך הטבע, וכידוע דבר רוחני הוא למעלה מגבולות הטבע ולכן אין שום גבול עד היכן רשב"י מגיע. ולכן אני רוצה לומר לכל הנאספים", אמר האדמו"ר, "שכל אחד יכול כאן להתקשר עם רשב"י. רשב"י נמצא כאן ואפשר לבקש ממנו כל מה רוצים: בני חיי ומזוני רפואות וישועות".

אחרי דברי האדמו"ר המשיך הקהל שוב בריקודים.





































































ל''ג בעומר תשע''ג סאטמר מדורה חלאקה קרית יואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד