י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרויקט משמח

בשורה לתושבי רוממה: עושים שמח לילדים באלקנה

עוד פרויקט משמח במסגרת עבודות השדרוג באזור בר אילן: גן משחקים ומתקני שעשועים לילדים עומד להיבנות ברחוב אלקנה

שכונת רוממה
שכונת רוממה צילום: יעקב נחומי

בהשקעה תקציבית של מיליוני שקלים, החנייה העמוסה תהפוך לגן משחקים משודרג: תושבי רחוב אלקנה בירושלים מכירים היטב את מגרש החנייה מאחורי ביתם, סמוך לתחנות האוטובוסים בציר בר אילן המקביל. שנים רבות הפך המגרש לחניון עמוס עם גישה מסורבלת. בשבוע האחרון קיבלו התושבים המופתעים בשורה משמחת, כשטרקטורים עלו על הקרקע והחלו בעבודות לבניית גן משחקים גדול ומשודרג לטובת ילדי השכונה.

ביוזמת משרד התחבורה ועיריית ירושלים, באמצעות צוות תוכנית אב לתחבורה וחברת מוריה, החלו השבוע העבודות לבניית גן המשחקים. המקטע שנועד כאמור עד היום בעיקר לחנייה והיה בלתי מפותח, יהפוך לגן ירוק. הגן יכלול מתקני שעשועים, עצים וצמחיה ירוקה לטובת הילדים והוריהם.

העבודות יכללו גם הקמת קירות תמך, וצפויות להימשך כשישה חודשים. מנהלי הפרויקט מדגישים כי ייעשה מאמץ להאיץ את העבודות, שיבוצעו בהתאם להיתרי משטרת ישראל ובהתאם לתקנות הרעש, עד השעה 23:00 בלילה.

בתיאום עם נציגות תושבי השכונה, סוכם כי בעת העבודות, יבוטלו זמנית חלק מהחניות הציבוריות ברחוב אלקנה, ובכל עת יתאפשר מעבר בטוח להולכי רגל וכניסה לבתים. עם תום העבודות יושבו החניות הציבוריות לשימוש התושבים.  

"באזור רוממה", אומרים מתכנני הפרוייקט, "קיים גידול מואץ של האוכלוסייה שהיא ברובה ברוכת ילדים, לפיכך יש צורך לדאוג לצרכיהם. בתיאום עם נציגי התושבים הוחלט להסב את הקטע הזה של הרחוב לגן פורח שישמש את כלל תושבי השכונה".

עוד הוסיפו, כי "בעיריית ירושלים ובמשרד התחבורה השקיעו משאבים רבים על מנת שבסיום העבודות ימתין לתושבי השכונה גן משחקים מתקדם, עצים, צמחייה ירוקה ושבילי גישה נוחים ומזמינים".   

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "ירושלים מתרחבת ואיתה גם התשתיות והמתקנים. הנחיתי את הצוותים להקים גן ומתקני שעשועים שיענו על צרכי המשפחות במקום, במטרה לתת מענה לילדי השכונה ולהקל עליהם בזמן העבודות מחויבות המציאות". ראש העיר הוסיף, "אני מקווה שילדי השכונה יהנו מהמתקנים החדשים ומבקש מההורים: אנא, התאזרו בעוד קצת סבלנות, אני מבטיח שהתוצאה תהיה משתלמת!".

רוממה אלקנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד