י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המקום האידיאלי

המסלול המושלם: לימודי תואר נחשק מבלי להתפשר על המסגרת התורנית

בוגרת סמינר, תמיד שאפת ללמוד תואר נחשק בעל ערך וחששת מההשלכות של לימודים במסגרת שאינה מתאימה לך מבחינה רוחנית? יש לנו בשורה משמחת! סמינר 'תכלית' מבית 'מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים', הוא המקום האידיאלי עבורך!

המסלול המושלם: לימודי תואר נחשק מבלי להתפשר על המסגרת התורנית
תואר נחשק וערכים תורניים צילום: FREEPIK

בוגרות סמינר רבות המעוניינות לרכוש תואר בתחום ההנדסה, להפוך למהנדסות, ולהשתלב בתפקידי מפתח בחברות הגדולות והמובילות במשק, נתקלות לעיתים קרובות בדילמה כבדת משקל. הן רוצות ללמוד במקום מוכר בעל רזומה עשיר אשר יפתח להן דלתות לעתיד, ומנגד חוששות לצאת מהחממה התורנית אליה הורגלו בלימודיהן בסמינר.

סמינר 'תכלית', הנהנה מוותק של למעלה מעשור, הוא הפתרון האולטימטיבי לבוגרות מוסדות חינוך חרדיים דוגמת 'בית יעקב', המעוניינות להישאר בחממה תורנית וללמוד לתואר בהנדסת תעשיה וניהול או בהנדסת תוכנה, במקביל לשיעורים תורניים ושיעורי הכנה לחיים לקראת הקמת בית של תורה בעזרת ה'. התוכניות השונות בסמינר מהוות בעצם המשך ישיר ללימודים ברמה הרוחנית הגבוהה ביותר אליה הורגלו עוד קודם. שיעורי השקפה, הלכה והבית היהודי מועברים ע"י צוות רבנים מהשורה הראשונה ומספקים מעטפת רוחנית מושלמת לתלמידות.

ההרשמה בעיצומה. השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

מנכ"ל הסמינר, הרב ברוך הלפגוט, שבמשך למעלה מ-25 שנים עסק בתפקידי ניהול באגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, מביא עימו אל התפקיד את כל ניסיונו וכישוריו. גם הגב' אסתר הורביץ, המנהלת התורנית חברתית של הסמינר, מביאה עמה ניסיון עשיר כמטפלת רגשית וניהול ממשקים ושילוב בין העולם הכללי לעולם החרדי. הגב' הורביץ אחראית על המעטפת התורנית-חברתית בתקופת הלימודים ודואגת שהסמינר יתנהל ברמה הרוחנית הגבוהה ביותר, בכדי שהבנות תשמורנה על הערכים  והחוסן הרוחני אותו רכשו במשך שנות לימודיהן ובד בבד, להעניק להן מלבד התואר, גם את הכלים הרוחניים לפני שהן יוצאות להשתלב במקומות עבודה בחברות הגדולות.

הגב' נחמה קאהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית, מביאה אף היא ניסיון רב שנים בתחום האקדמיה לבנות חרדיות, תוך דאגה לשמירה על הערכים החשובים להן. במסגרת תפקידה, היא דואגת לפן האדמיניסטרטיבי הכולל בין השאר טיפול בנושא מלגות עבור בנות הסמינר, שיעורי עזר וליווי אישי על מנת שהתלמידות תוכלנה לצלוח את מסלול הלימודים, כל הדרך עד לתואר הנחשק.

התואר ניתן ע"י 'מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים', אחת מהמכללות הנחשבות ביותר אשר מפוקחת ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

המכללה הכשירה אלפי בוגרים מהנדסים המשולבים בתעשיית ההיי טק והמשק בארץ ובעולם, וביניהם בוגרות הסמינר המועסקות כמהנדסות במחלקת פיתוח כלים אוטומטים וכן ביצירת מכשירים עם יכולת ראיה ב'אינטל', בחברת 'מובילאיי' - טכנולוגיה לרכב אוטונומי, בבנק 'מרכנתיל' בפיתוח מערכת ממשק משתמש, ב'סיסקו' , 'אורקם' וחברות ענק נוספות.

נקודה נוספת שחשוב לתת עליה דגש היא הדאגה של הורי התלמידה. ההורים שרוצים לתת לביתם את הטוב ביותר מכל הבחינות, רגועים יותר כשהבת שלהם לומדת במסגרת תורנית איכותית עם צוות מצוין ובהכוונת רבנים המציידים אותה במטען תורני, המשמעותי כל כך להמשך הדרך ולהקמת בית של תורה.

המעטפת הרוחנית והמקצועית היא אם כן הסיבה שבנות רבות בוחרות את מסלול הלימודים של סמינר תכלית.

במקביל ללימודי התואר הנחשק, הן משלבות שעות לימוד של לימודי קודש, יחד עם פעילות חברתית מגוונת הכוללת טיולים ומחנות נופש סביב מעגל השנה, והכל במקום אחד!  

ההרשמה בעיצומה. השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

לימודי תואר תכלית סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד