כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מה נעשה עם הכסף?

שיפצו את הכספת והופתעו: שקית נטושה עם 180 אלף ש"ח

במהלך שיפוץ במתחם הכספות בריקסטון בירושלים אותרו 180 אלף שקלים. לאחר שלא אותרו ונמסרו, בעלי המתחם החליט לתרום חלק מהסכום: "העובדים עשו למעלה מן הצורך להשיב את האבדה"

 שיפצו את הכספת והופתעו: שקית נטושה עם 180 אלף ש"ח
שקית הכסף שנמצאה בכספת צילום: דוברות

במתחם כספות נטוש של בנק דיסקונט בבית 'כלל' בירושלים, שנרכש לאחרונה על ידי חברת בריקסטון, אותרה באחת הכספות שקית ובה 180 אלף שקל. עו"ד דביר אינדיג, הבעלים של המתחם, פנה מיד למשטרה ומסר את השקית.

לאחר ארבעה חודשים, במהלכם לא נמצא בעל האבידה (ככל הנראה מדובר בכסף שלא הוצהר עליו כדין למס הכנסה), הוחזר הכסף כמתחייב לחברת בריקסטון עצמה. בהנהלת חברת הכספות התלבטו מה לעשות איתו.

היה ברור שהם לא ייקחו אותו לעצמם. בסופו של דבר הוחלט לתרום את חלקו, ואילו לחלק את מרביתו בין לקוחות המתחם החדש. 10,000 שקל נתרמו לעמותת 'נעלה בעוז - גולני שלי', שהוקמה לזכרו של עוז מנדלוביץ', לוחם סיירת גולני שנפל במבצע צוק איתן.  10,000 שקל נוספים נתרמו לעמותת 'צו 8', הדואגת לרווחתם של אנשי המילואים. היתרה בסך 160 אלף שקל תחולק בין הלקוחות של מתחם הכספות החדש.

חברת בריקסטון מפעילה מתחמי כספות בתל אביב ובירושלים. מתחמי הכספות הפרטיים מחליפים את המתחמים שהיו בבנקים ונסגרו בשנים האחרונות בגלל חוסר כדאיות כלכלית.

כספת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד