כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יממה קודם פטירתו

מרטיט: המילים האחרונות של מרן שר התורה

בעיצומו של יום הפורים האחרון, יממה אחת בלבד קודם הסתלקותו לשמי מעלה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי הוא אמר את מילותיו האחרונות • מילותיו שמתפרסמים כעת גורמים להדים נרחבים בעולם היהודי שנרתמים לקיים את צוואתו האחרונה

מרטיט: המילים האחרונות של מרן שר התורה
מרן שר התורה צילום: David Cohen/Flash90

היה זה בעיצומו של יום הפורים האחרון, יממה אחת בלבד בטרם עלתה נשמתו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוק"ל בסערה השמימה. ראשי 'קופת העיר' שהגיעו למעונו בכדי לבקש את ברכתו נדהמו כאשר מרן שר התורה למרות חולשתו הרבה הפטיר לעברם שלושה מילים: "תמשיכו לדאוג לעניים".

לחצו כאן לקיים צוואתו של מרן שר התורה>>>


בשעת האמירה הם לא ירדו לסוף דעתו של מרן שר התורה, הם חשבו כי הוא מברך אותם כהרגלו בקודש שהם ימשיכו לדאוג לעניים כפי שהם עושים מרגע הקמת "קופת העיר". אך יממה אחת בלבד לאחר מכן מילותיו קבלו משמעות מצמררת. כן, "גם כשאני לא פה, תמשיכו לדאוג לעניים".

רבבות עמדו שם בשעת ההלוויה, העיר בני ברק כולה הושחרה, אך מיד לאחר מסע ההלוויה פסקו בניו וחתניו הגאונים שליט"א כי יש להקים בדחיפות את "קרן רבי חיים", קרן שכל הכנסותיו יועברו באופן מידי לרבבות המשפחות שאין להם מאומה. רבבות משפחות שאין להם כיצד להאכיל את הילדים, רבבות משפחות שנמצאות על סף קריסה של ממש.

ונדמה כי כעת זהו הרגע שלנו לקיים את צוואתו האחרונה של מרן רבינו שר התורה זצוק"ל, נדמה שעכשיו ממש אנו מחויבים לעשות ולהשיב טובה למי שמסר את נפשו בעבורנו במשך עשרות שנים. הקליקו כאן ועכשיו ותזכו לקיים את צוואתו האחרונה של מרן רשכבה"ג. את קיום הצוואה אסור לכם לפספס.

לחצו כאן לקיים צוואתו של מרן שר התורה>>>

קופת העיר הגר"ח קנייבסקי שר התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!