כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הגרש"ד וולפא: "להוציא המחבל להורג"

עשרות איש מהיישוב יצהר והאזור קיימו היום הפגנה בצומת יצהר במחאה על הרצח של אביתר בורובסקי הי"ד • הרב וולפא: "עדיין לא מאוחר. רצוי מאד שיהרגו המחבל"

הגרש"ד וולפא. צילום ארכיון
הגרש"ד וולפא. צילום ארכיון

עשרות איש מהיישוב יצהר והאזור קיימו היום הפגנה בצומת יצהר במחאה על הרצח של אביתר בורובסקי הי"ד. המשטרה ביצעה מעצרים. כך מדווחת עמותת 'חננו'.

על פי דיווחים שונים, בהפרות סדר שהיו באזור שכם וטול כרם, נפצעו יותר מ-20 פלסטינים. גורמים פלסטיניים סיפרו בכלי תקשורת, כי תושבי האזור תקפו פסלטינים ויידו אבנים על שני אוטובוסים שהסיעו ילדים חזרה מבית הספר, סמוך ליצהר. לדבריהם, "מספר תלמידים נפצעו וכמה לקו בהלם". לדבריהם, המתיישבים היו רעולי פנים, הציתו צמיגים ויידו אבנים לעבר מכוניות.

בשעה 18:30 יקיימו בוועד מתיישבי השומרון ומועצת שומרון הפגנה בצומת, בדרישה להחזיר את הביטחון לתושבים, להחמיר הטיפול במיידי האבנים ולהשבת המחסומים באזור.

מוקדם יותר דווח, כי סלאם זראל, בן ה-22 מטול כרם, הוא המחבל שרצח הבוקר (ג') את אביתר בורובסקי בדקירות סכין בצומת תפוח שבשומרון. המחבל שוחרר מהכלא הישראלי לפני חצי שנה - לאחר שהיה כלוא שלוש שנים בשל ידויי אבנים.

בתוך כך, יו"ר המטה להצלת העם והארץ, הרב שלום דב וולפא, קורא להרוג את המחבל מצומת תפוח שרצח את אביתר הי"ד שהותיר אחריו את רעייתו ו-5 ילדיו. "חבל שלא הרגו אותו במקום כדי להשיב את ההרתעה שלא יפגעו חלילה ביהודים לעתיד. עדיין לא מאוחר ורצוי מאד שיוציאו את המחבל להורג וידעו שדם יהודי אינו הפקר".
פיגוע צומת תפוח הרב שלום וולפא רצח אביתר בורובסקי הי''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד