ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
ברקע האיום האיראני

פגישה משולשת במצרים: א-סיסי ליווה את בנט לשדה התעופה

בהודעת לשכת רה"מ נאמר כי המנהיגים שוחחו על הקשרים בין שלוש המדינות ברקע ההתפתחויות האחרונות בעולם ובאזור, ועל הדרכים לחיזוקם בכל המישורים. "בשדה התעופה מלווה אותו כעת נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי"

פגישה משולשת במצרים: א-סיסי ליווה את בנט לשדה התעופה
הפגישה המשולשת במצרים צילום: פייסבוק לשכת נשיא מצרים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כעת בישראל, לאחר ביקורו המדיני במצרים, כך נמסר בהודעה הרשמית. לאחר הביקורת בישראל על כך שנשיא מצרים לא קיבל את פניו של בנט עם נחיתתו כמוקבל, לשכתו של בנט מפרסמת כי "בשדה התעופה מלווה אותו כעת נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי".

במהלך הביקור, שהחל אתמול (שני), שהה רה"מ בעיר שארם א-שייח׳ ונפגש היום עם נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי, ועם יורש העצר של אבו דאבי באיחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד.

בהודעה נאמר כי המנהיגים שוחחו על הקשרים בין שלוש המדינות ברקע ההתפתחויות האחרונות בעולם ובאזור, ועל הדרכים לחיזוקם בכל המישורים. זהו ביקורו השני של ראש הממשלה בנט במצרים, בה ביקר לראשונה בתפקידו בחודש ספטמבר אשתקד.

העניין המרכזי בביקור המשולש הוא הצגת עמדה אזורית אחידה נגד איום האיראני, רגע לפני שנחתם בווינה הסכם גרעין בין איראן למעצמות שמדאיג מאוד את ישראל. גורמים בישראל שבים ומדגישים כי ישראל אינה צד מההסכם והיא תמשיך לעשות הכול כדי למנוע מאיראן להפוך לגרעינית.

מצרים עבד אל פתאח א סיסי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד