כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
25 מחסלים נעצרו

אוקראינה: סיכלנו ניסיון התנקשות נוסף בחייו של זלנסקי

קבוצת מחסלים גדולה בראשות השירות החשאי של רוסיה שהייתה מרוכזת ליד גבול סלובקיה-הונגריה, נעצרה על ידי האוקראינים, כך לטענת אוקראינה. לדבריהם זהו ניסיון נוסף לרצוח את זלנסקי, לאחר שלפחות 12 ניסיונות קודמים כשלו

אוקראינה: סיכלנו ניסיון התנקשות נוסף בחייו של זלנסקי
ולודימיר זלנסקי/ולדימיר פוטין צילום: שלומי כהן, פלאש 90/קובי גדעון, לע"מ

ניסיון נוסף של רוסיה להתנקש בחיי נשיא אוקראינה זלנסקי סוכל, לאחר שקבוצת מחסלים 25 במספר נעצרה בגבול עם סלובקיה, כך טוענים האוקראינים. צוות רוצחים מאומנים היטב נעצר על ידי המשטרה האוקראינית באוז'גורוד, מערב אוקראינה בדרכם לקייב אמש, כך דיווח ה'בילד' הגרמני. זהו ניסיון נוסף לרצוח את זלנסקי, לאחר שלפחות 12 ניסיונות קודמים נכשלו.

מקורות מודיעין נגדי של קייב אמרו לסוכנות הידיעות יוניאן שהגברים היו מלווים בסוכן שירות חשאי רוסי. לפי הדיווחים הם קיבלו פקודה להרוג את זלנסקי ולנסות לפגוע גורמים נוספים בממשלת אוקראינה. אוז'גורוד גובלת בסלובקיה השכנה ונמצאת במרחק של קילומטרים ספורים בלבד מהגבול של אוקראינה עם הונגריה.

לטענת סוכנות הידיעות 'יוניאן' פלג אנטי-מלחמתי בשירות החשאי הרוסי עצמו, הודיע ​​לקייב על מקום הימצאה של המחסלים. ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל, וראש לשכתו אנדריי ירמק, נרשמו בין יעדי ההתנקשות האחרים.

מדיווחים מודיעיניים עולה, כי הלוחמים המאומנים המתינו לאור ירוק מהקרמלין כדי להיכנס לאוקראינה. לפי הדיווחים, הפעילים קיבלו 'רשימת הרג' של 24 אנשים, כולל ראש ממשלת אוקראינה, כל הקבינט, ראש עיריית קייב ויטלי קליצ'קו ואחיו ולדימיר - שניהם הפכו לדמויות מובילות בחזית הבירה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי סלובקיה חיסול פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד