י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כפי שנחשף ב'בחדרי'

ליצמן מודיע בקולו: אפרוש בקרוב מהכנסת

אחרי שחשפנו כאן ב'בחדרי חרדים' לפני חודש כי ליצמן צפוי להתפטר מהכנסת במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמו, היום אומר זאת ליצמן בקולו בכנס של נציגי 'אגודת ישראל' ברחבי הארץ

ליצמן מודיע בקולו: אפרוש בקרוב מהכנסת
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', חבר הכנסת יעקב ליצמן מאשר בקולו כי יפרוש בקרוב מהכנסת, לקראת הדיון בעניינו, כדי לייתר דיון בבית המשפט בסוגיית הקלון שיוטל עליו וכל זאת במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמו.

היום (שלישי) התכנסו נציגי הנהלת 'אגודת ישראל', במהלכו הודיע ליצמן כי 48 שעות קודם הדיון בבית המשפט הוא יפרוש מהכנסת ויפנה את מקומו לנציג ויז'ניץ ח"כ לשעבר יעקב טסלר.

נזכיר, ח"כ ליצמן חתם לפני למעלה מחודשיים על הסדר טיעון מקל עם הפרקליטות, במסגרתו ישלם רק קנס פעוט ויורשע בפרשת המחנכת החרדית מלכה לייפער, וכל זאת בכפוף לאישור בית המשפט את הסדר הטיעון.

הדיון אמור היה להתקיים לפני כחודש, אלא שלבקשת פרקליטו של ליצמן, עורך הדיו ז'ק חן שהיה עסוק בעניין עדות בפרשת נתניהו בהיותו מייצג את הזוג שאול ואיריס אלוביץ, ובהסכמת הפרקליטות הדיון נדחה.

נכון להיום, בית המשפט טרם קבע דיון חדש למשפט הראשון בעניין ליצמן, שייתכן וזה ידחה לאחר פגרת הפסח אליה יצאו בתי המשפט, כשבכל מקרה הודיע חבר הכנסת ליצמן כי לא ישוב לכנסת לכנס הקיץ שיחל לאחר חג העצמאות.

יצוין כי לראשונה מאז כניסת המפלגות החרדיות לכנסת לא יהיה ייצוג לחסידות הגדולה בישראל - גור. עם זאת ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד מעוזרי חבר הכנסת המיועד טסלר, יהיה מטעם חסידות גור.

 

יעקב ליצמן פרישה מהחיים הפוליטיים הסדר טיעון עסקת טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד