כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אשדוד: המשטרה עצרה שני שודדי קשישות

השניים מואשמים בכך שנהגו לתקוף קשישות באלימות, ולחטוף מהן תיקים ותכשיטים • מפקד המרחב: "נגלה אפס סובלנות כלפי פגיעה בשכבות אוכלוסיה חלשות"

שוד
שוד

משטרת אשדוד עצרה שני תושבי העיר בחשד לביצוע שורה של מעשי שוד בקשישות.

בשבועות האחרונים אירעו מספר אירועים של שוד קשישות בעיר אשדוד. החשודים נהגו לחפש את הקורבנות, אוכלוסייה חלשה ונעדרת יכולת של ממש להתגונן, ובאיומים - תוך הפעלת אלימות - חטפו מהן תכשיטים ותיקים.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, שם את נושא האלימות כנגד קשישים בראש סדר העדיפויות המחוזי לטיפול. ניצב הלוי הנחה לעשות שימוש בכלל האמצעים הטכנולוגיים והמשאבים המחוזיים לטובת איסוף מיטב הראיות והבאת המבצעים לדין. לצורך כך, הנחה את כלל שוטרי המחוז לנהוג ביצירתיות מחשבתית ופעילות יזומה ומקורית.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ יורם סופר, הורה לתחנה להקים כוח משימה מיוחד תוך הפעלת מיטב האמצעים, בחקירה גלויה וסמויה שתוביל למעצר החשודים המעורבים במעשה.

פעילות מודיעינית איכותית של משרד הבילוש והמודיעין של תחנת אשדוד, הביאה למעצרם של שני חשודים, בני 25 ו-35 תושבי העיר בביצוע שוד הקשישות.

בחקירתם הכחישו את המיוחס להם. אתמול הובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון ומעצרם הוארך בחמישה ימים, עד ליום שישי.

החקירה בראשיתה, במשטרה מעריכים כי החשודים היו מעורבים במספר מקרים נוספים אשר פעלו באותה שיטת ביצוע.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ יורם סופר שיבח את שוטריו על המעצר וציין: "מדובר בעבירות מהסוג הבזוי, שאין להן מקום בחברה מתוקנת. המדיניות שלנו היא אפס סובלנות כלפי כל פגיעה, או ניסיון פגיעה בשכבות אוכלוסיה חלשות. עלינו כמשטרה מוטלת החובה לעשות כל שלאל ידינו שאירועים כאלה לא ישנו, כדי לחזק את בטחון התושבים".
קשישות שוד עצורים אשדוד משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד