כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ממשיכים בדרכו

גלריה מביקור רבני מפעל ה'חק העולמי' אצל מרן הגר"ח זצ"ל

דבריהם וזיכרונם הביקור של רבני מפעל ה'חק העולמי' אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל. קריאה לעוד ועוד אנשים להצטרף ללימוד יומי קבוע בספר הקדוש 'חק לישראל' 

גלריה מביקור רבני מפעל ה'חק העולמי' אצל מרן הגר"ח זצ"ל
רבני מפעל החק העולמי אצל הגר"ח זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

בהנהלת מפעל החק יוצאים ביוזמה לצרף ולחבר עוד אנשים להצטרף ללימוד יומי קבוע בספר הקדוש חק לישראל מיסודו של רבינו האר"י זצ"ל, לטובת נשמת רבינו זצ"ל.

כפי שידוע מרן שר התורה הגאון רבי חייים קנייבסקי זצ"ל חיבב וחיזק תדיר את הפעילות הענפה של מפעל ה'חק העולמי', הן בהדפסת המהדורה החדשה בשיתוף עם עוד והדר, הן במערכת השיעורים הטלפונים בכל השפות, ועוד הרבה פעולות לחזק ולעודד את הלימוד בספר הקדוש, שמסוגל לכל הישועות.

באספה היסטורית בביתו לפני כעשור, טרם הדפסת המהדורה המפוארת, התכנסו נשיא המפעל כ"ק הגה"צ רבי מרדכי זאב הלברשטאם אב"ד צאנז ניו יורק, מג"ש במפעל החק הגאון רבי שלמה לוינשטיין, הגאון רבי ליפא ישראלזון נכד מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, ויו"ר המפעל הרה"צ רבי חיים שלמה הלברשטאם, לקבל את ברכת קדשו ולדעת המעשה אשר יעשון, באספה אף הוזכר כי בספר 'ארחות רבינו' מובא כי מרן הסטייפלער זי"ע למד מידי יום בסדר הלימוד. בסיום האסייפה אמר מרן זצ"ל כי מי שיצטרף ללימוד יומי קבוע בחק לישראל, יזכה לראות בקביעות ישועות ויצליח בעסקיו.

במהלך האספה אף צירף מרן חתימתו לקריאת הקודש של כל גדולי ישראל, בחשיבות ונחיצות המפעל 'חק לישראל'.

לרגל היוזמה של האלפים שמצטרפים כעת בכל רחבי תבל לקבוע סדר לימוד יומי בחק לישראל, התבטאו גדולי ישראל כי הלימוד בחק לישראל, אין כמותו, משהו שיביא נחת ועילוי נשמה למרן שר התורה זצ"ל, כי זה לימוד בכל מקצועות התורה, שזו הייתה הייחודיות של מרן זצ"ל בימי חייו, והוסיפו ברמז כי ח"ק הוא ראשי תיבות של שם מרן, ח'יים ק'נייבסקי, זכותו יגן עלינו.

חק לישראל הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד