י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחים לצרה

כוחות החירום האוקראינים מודים לחרדים על הסיוע הרב

ארגון הצלה אוקראינה הוא היחיד שפועל באוקראינה ומוכר רשמית על ידי רשויות החירום האוקראיניות | הארגון תרם לרשויות אמבולנס ואוטובוס ללא הגבלת זמן כדי לסייע לפינוי פצועים, "אנו מודים לראש ארגון הצלה אוקראינה"

כוחות החירום האוקראינים מודים לחרדים על הסיוע הרב
הצלה אוקראינה צילום: באדיבות המצלם

בפוסט בפייסבוק הרשמי של סרגיי פריחודקו, ראש המנהל הצבאי של מחוז רוזדילנה באוקראינה, הוא ציין כי הוא קיבל אמבולנס לתקופת המלחמה מארגון הצלה אוקראינה, ראש המנהל נראה מוסר את מפתחות האמבולנס לדמיטרו קושצ'נקו, מנהל בית החולים ברוזדילנה.

האמבולנס ניתן לרשויות על ידי ארגון הצלה אוקראינה, בפוסט נכתב, "הארגון מעניק טיפול רפואי, ומפנה חולים לבית החולים בצורה נוחה ובטוחה, אנו מביעים את תודתנו האישית לראש ארגון הצלה שלמה רוזיליו על העברת הרכבים".

בשבוע שעבר קיבל סרגיי פריחודקו, ראש המנהל הצבאי של מחוז רוזדילניה, גם אוטובוס לפינוי קשישים מארגון הצלה אוקראינה, "כדי לענות על הצרכים של מרכז הגיוס והתמיכה החברתית הטריטוריאלית של מחוז רוזדילניה ושל המינהל הצבאי המחוזי" כך נכתב בפוסט בפייסבוק של הרשויות.

עוד נכתב, "אנו מביעים תודתנו האישית לראש הארגון שלמה רוזיליו להעברת כלי הרכב ולראש הנהלת המחוז של שירות החירום הממלכתי באזור אודסה אלכסנדר ירוב על הסיוע בקבלת הרכבים".

סמנכ"ל ארגון הצלה, שלומי אלישע, מסר ל'בחדרי חרדים': "מה שעומד לנגד עיננו מאז ולתמיד בפרט בתקופה הקשה הזאת זה הצלת חיים נטו ללא הבדלי דת/גזע ואנו שמחים שאנחנו מצליחים לסייע גם בתקופה קשה וכואבת זו, כולי תקווה שהסיוט הזה יחלוף מהר ומתפללים לשלומה של מלכות".

 

הצלה אוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד