כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תוותר על החלום

כך פגעה המלחמה בבתו הבכורה של ולדימיר פוטין

בתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ד"ר מריה וורונטסובה, בת ה-36, תאלץ לעת עתה לוותר על חלומה לפתוח "מרכז רפואי אקסקלוסיבי לזרים עשירים" וזאת בעקבות המלחמה של אביה באוקראינה, וורונטסובה היא מומחית למחלות גנטיות נדירות בילדים

כך פגעה המלחמה בבתו הבכורה של ולדימיר פוטין
פוטין נואם בירושלים צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ד"ר מריה וורונטסובה, בת ה-36, בתו הבכורה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, מומחית למחלות גנטיות נדירות בילדים, תכננה לפתוח מרפאה רפואית ברוסיה לטיפול בזרים עשירים, אך היא תאלץ לוותר על חלומה לעת עתה, זאת בשל פשעי המלחמה שמבצע אביה נשיא רוסיה.

המלחמה באוקראינה "החריבה את תקוות בתו הבכורה של ולדימיר פוטין לפתוח "מרכז רפואי מובחר לזרים סופר עשירים ברוסיה". ד"ר מריה וורונטסובה נולדה כשנשיא רוסיה היה מרגל של הק.ג.ב. היא מומחית למחלות גנטיות נדירות בילדים.

עיתונאי רוסי גולה, סרגיי קאנב, אמר כי פוטין "עשה עבודה רקובה עבור בתו הבכורה" זאת בשל סנקציות מערביות מסיביות בעקבות המלחמה עם אוקראינה. הוא סיפר כי: "יש לה חלק גדול במגה-פרויקט לבניית מרכז רפואי סופר מודרני ליד סנט פטרסבורג, התוכניות היו למשוך מטופלים מאירופה ושייח'ים עשירים ממדינות המפרץ הפרסי, ועכשיו, אחרי המתקפה על אוקראינה, איזה סוג של אירופאים ושייח'ים יבואו?".

מריה משתמשת בשמות המשפחה של סבתה, היא חוקרת מובילה במרכז הלאומי למחקר רפואי לאנדוקרינולוגיה של משרד הבריאות של רוסיה. היא התראיינה בשנה שעברה בתקשורת הרוסית על מאמצי רוסיה להילחם במחלות גנטיות נדירות בילדים, מבלי שנחשף שהיא בתו של פוטין. כך דווח ה'דיילי מייל'.

היא הסבירה כי "שום דבר אינו תרופת פלא, אלא שבדיקות גנטיות יכולות לעזור למשל בשלב ההריון, כדי לקבוע אם ההורים הם נשאים של גן לא רצוי, זה רלוונטי להורים שכבר נולדו להם ילד עם מחלה נדירה שעברה תורשה גנטית".

ולדימיר פוטין סנקציות כלכליות הטלת סנקציות מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד