כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

חדש במאה שערים: משתפים פעולה עם המשטרה

החשש גובר על האידאולוגיה? תושבי שכונת מאה שערים משתפים פעולה עם חוקרי המשטרה בפרשת דקירת הערבי בגינה ציבורית • "חוששים ממקרים כאלו"

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

החשש מאירועי אלימות גובר על האידאולוגיה: תושבי שכונת מאה שערים בירושלים משתפים פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל סביב אירוע דקירת הערבי שהתרחש אתמול בשכנת בית ישראל.

הסיבה: חשש של התושבים כי אירועי דקירה כאלו יחזרו על עצמם.

דקירת הערבי בוצעה אתמול כשעה לאחר רצח אביתר בורובסקי הי"ד בפיגוע בצומת תפוח. מעט לאחר השעה 9:00 אותר גבר ערבי בגינה ציבורית ברחוב זוננפלד בשכונת בית ישראל בירושלים, כשהוא דקור בחזהו.

ירושלים: ערבי נמצא דקור בחזה - מצבו קשה

תושבי השכונה סיפרו לחוקרי המשטרה, כי הבחינו בשלושה 'נערי גבעות' שלבשו מדים של עובדי עיריית ירושלים, אשר השתמשו באלימות קשה נגד הערבי, השפריצו לתוך פניו גז מדמיע, דקרו אותו ונמלטו מהמקום.

מיד לאחר האירוע תחקרו שוטרים את תושבי השכונה, אך עד כה לא בוצעו מעצרים. עדי ראייה סיפרו ל'בחדרי חרדים', כי המשטרה מחזיקה בתיעוד מצלמות האבטחה הממוקמות בסמוך לזירת האירוע.

שמוליק אברהם, תושב השכונה, סיפר: "החוקרים החרימו את כל הצילומים מכל המצלמות הסמוכות. כשהם חזרו לזירה בערב, על מנת לתחקר את התושבים פעם נוספת, הייתה תחושה שהם יודעים מי הנערים שהיו בזירה".

הנקודה המפתיעה היא שיתוף הפעולה של התושבים המתגוררים בשכונה עם תשאולי המשטרה. "היה שיתוף פעולה מלא עם המשטרה", אומר אברהם, "התושבים חוששים שמקרים כאלו יחזרו על עצמם".

הבוקר, כך על פי העדויות, הגיעו שוטרים פעם נוספת אל זירת האירוע. אתמול הוכנס הדקור לחדר ניתוח בבית החולים 'שערי צדק'. מיד לאחר מכן הוא הועבר לחדר התאוששות, כשמצבו מוגדר קשה.

במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה. גם את האפשרות שמדובר באירוע על רקע הרצח בצומת תפוח.
דקירה שיתוף פעולה מאה שערים משטרה אידאולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד