כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לפיד 'איים' על גפני: "אגלה שיש בינינו שיתוף פעולה"

במהלך דיון בוועדת הכספים 'איים' שר האוצר על ח"כ משה גפני: "אם תמשיך להרגיז אותי, אני אספר שיש לנו שיתופי פעולה מאחורי הקלעים" • גפני: "תחזור בך"

לפיד וגפני, צילום: פלאש 90
לפיד וגפני, צילום: פלאש 90

חיוכים בין המאבקים: מאבקי הח"כים החרדים עם שר האוצר יאיר לפיד ממשיכים לייצר חילופי דברים במליאת הכנסת ובוועדות השונות. הבוקר (ד), במהלך דיון שהתקיים בוועדת הכספים, אמר שר האוצר יאיר לפיד לח"כ משה גפני: "יש לנו הרבה דברים שאנחנו מסכימים עליהם. כבר אמרתי לך שאם תמשיך להרגיז אותי, אני אספר שיש לנו שיתופי פעולה מאחורי הקלעים".

בתגובה אמר גפני: "תחזור בך. הוא שוב משקר..."

ועדת הכספים התכנסה כחלק מההליך הפורמלי לאישור תקציב מדינה בן שנתיים, במקום בן שנה.

בתחילת הדיון אמר לפיד כי בשנים הבאות הוא יפסיק את אישור התקציב לשנתיים: "יש פער גדול בין התכנון לביצוע. גילינו בתקציב הקודם שאין באמת שליטה על ההוצאות ואין אפשרות לחזות את ההכנסות. זהו עולם של אי וודאות שאי אפשר לתכנן לטווח זמן ארוך. לכן אנחנו רוצים לבטל את התקציב הדו-שנתי ב-2015, אבל כעת אנחנו נדרשים להוראת שעה שמסדירה תקציב דו-שנתי".

הגעת שר האוצר לדיון אפשרה לחברי הכנסת להפנות אל השר שאלות ולדרוש ממנו תשובות לפניות שונות. על פי הנוהל, בעת דיון בוועדה מחויב השר הממונה להשיב על כל השאלות הנשאלות אותו, זאת בשונה מדיון במליאה.

בשלב מסוים גונן יו"ר הוועדה, ח"כ ניסן סלומיאנסקי על שר האוצר ואמר: "אם תקטעו אותו כל פעם, בפעם הבאה נקבל תשובות בפייסבוק..."
לפיד גפני ועדת הכספים שיתוף פעולה מאחורי הקלעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד