י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תחת התפרעות אלימה

בפשיטה משולבת: סחורה מזויפת, רכבים גנובים ומעצר חשודים

בפעילות משותפת של משטרת ישראל בכפר עקב שבצפון העיר ירושלים, נתפסו כלי רכב גנובים, סחורה מזויפת ותבניות ביצים לא מפוקחות המהוות סכנה לבריאות הציבור| 2 חשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה | במהלך הפעילות התגלעו הפרות סדר, דבר שאילץ את הלוחמים להשיב באמצעים לפיזור הפגנות

בפשיטה משולבת: סחורה מזויפת, רכבים גנובים ומעצר חשודים
פעילות משטרת ישראל צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת שנערכה אתמול בכפר עקב, בהובלת תחנת שפט במחוז ירושלים, בשיתוף עם לוחמי מג"ב, מס הכנסה, עיריית ירושלים, ומועצת הלול, תפסו כוחות המשטרה 7 כלי רכב החשודים כגנובים ועצרו 2 חשודים שהועברו לחקירה בתחנת שפט.

שוטרים שהגיעו לבתי עסק במקום, תפסו 1,600 קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות ונתפסו כ-2,000 ביצים לא מסומנות שהושמדו בהמשך על ידי פקחי מועצת הלול. בנוסף, נרשמו 17 דו"חות תנועה, 48 דו"חות חנייה ודו"חות על שמירת הסדר והניקיון ועוקלו 3 כלי רכב של בעלי חוב.

לצד פעילות האכיפה כאמור, שוחחו השוטרים עם מספר בעלי עסקים בדבר החשיבות לשמירת הסדר במקום, בדגש על השטח מחוץ לבית העסק על מנת לאפשר תנועה חופשית של קהל המתפללים הרב שצפוי לעבור בימי חג הרמדאן שיחול בקרוב. 

במהלך הפעילות, נתקלו הכוחות בהפרת סדר ובעקבות כך, נאלצו הלוחמים להגיב באמצעים לפיזור הפרות סדר במטרה להשיב את הסדר ולהשלים את פעילותם במקום.

 

 

משטרת ישראל פעילות מבצעית ביצים מסוכנות החרמת סחורה מותגים מזוייפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד