כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איך לבחור נכון מזוודות לחופשה הבאה?

כיצד לבחור נכון מזוודות עבור החופשה הבאה ומהן הנקודות שכדאי לשים עליהן דגש בעת הבחירה? התשובות לפניכם

איך לבחור נכון מזוודות לחופשה הבאה?
מזוודת חופש צילום: pixbay

נראה שבאביב הקרוב רבות ורבים מאיתנו צפויים לחזור לטוס ולנפוש בחו"ל, לאחר כמעט שנתיים בהן רובנו נמנענו מכך. על מנת שהחופשה הבאה שלנו תהיה נוחה ונעימה, כדאי להצטייד במזוודות מתאימות ואיכותיות, כאלו שישרתו בדיוק את הצרכים שלנו ויאפשרו לנו לקחת את כל מה שאנחנו צריכים בנוחות מרבית. כיצד לבחור נכון מזוודות עבור החופשה הבאה ומהן הנקודות שכדאי לשים עליהן דגש בעת הבחירה?

לא סוחבים יותר מזוודות בידיים - מזוודות טרולי

נקודה חשובה ראשונה היא בחירת מזוודות טרולי – מומלץ ביותר שכל מזוודה שאנחנו קונים כיום  תהיה מזוודת טרולי – מזוודה עם גלגלים וידית נשיאה נשלפת, אותה ניתן למשוך בקלות אחרינו בלי להתאמץ יתר על המידה ולהעמיס על הגב והידיים שלנו. חשוב להכיר כי כיום ניתן ומומלץ למצוא מזוודות טרולי בכל גודל ומכל סוג, גם בתור מזוודות עלייה למטוס (מזוודות קטנות יחסית אותן אנו מעלים איתנו לטיסה ומאחסנים בתא שמעל למושב). כך, לא נצטרך לסחוב שום דבר ביד, גם לא את המזוודה הקטנה, מה שיתגלה כנוח בצורה משמעותית ביותר לאורך החופשה כולה.

בחירת מותגי איכות

דרך טובה יחסית להבטיח כי אתם רוכשים מזוודות איכותיות אשר יחזיקו מעמד שנים ולא יתפרקו לאחר נסיעה או שתיים היא לבחור במותגים מוכרים ונחשבים בעולם המזוודות, כאלו ידועים ובעלי מוניטין של שנים. דוגמה טובה לכך (ואחת ההמלצות העיקריות שלנו) היא של מזוודות swiss – חברה מוכרת בתחום אשר מזוודותיה ידועות כחזקות, עמידות ונוחות ביותר.

שווה גם להשקיע כמה שקלים נוספים על מנת לרכוש מזוודה של מותג מוכר ונחשב, במקום את המזוודה הזולה ביותר שבנמצא. זה ישתלם לכם בסופו של דבר לא רק מבחינת נוחות וחיסכון בעוגמת נפש, אלא גם מבחינה כלכלית - מזוודה איכותית לא תצטרכו להחליף למשך שנים, בניגוד למזוודות הזולות אותן תיאלצו לרכוש שוב ושוב מדי כמה שנים ספורות.

בחירה בין מזוודה רכה לקשיחה

אחד המאפיינים העיקריים המבדילים בין מזוודות מסוגים שונים הוא מידת הקשיחות של המזוודה – ישנן מזוודות רכות העשויות מבד וישנן מזוודות קשיחות של ממש, לרוב עשויות מפלסטיק. לכל אחד מהסוגים יתרונות משלו. בגדול – מזוודות קשיחות יגנו על הציוד שלכם טוב יותר (כך שדברים שבירים או רגישים מומלץ לאחסן במזוודה קשיחה כמובן) והן גם עמידות יותר למים וניתנות לניקוי ביתר קלות. מזוודות רכות, לעומת זאת, ניתן לדחוס ביתר גמישות ליותר מקומות, ובמקרים רבים גם לדחוס אליהן יותר בגדים וכיו"ב. גם משקלן לרוב יהיה נמוך יותר ממשקלה של מזוודה קשיחה

הקפדה על המידות עבור מזוודת עלייה למטוס

כאשר מדובר במזוודה אותה אנו מתכננים לעלות איתנו לטיסה, חשוב לבחור בקפידה את מידותיה. זאת מכיוון שחברות תעופה רבות מקפידות כיום על הגודל המדויק של המזוודה שמותר להעלות למטוס, ומציינות את הממדים המדויקים בעת קניית הכרטיס. חשוב לבדוק נקודה זו כאשר מזמינים מזוודה חדשה, אחר זה עלול ליצור הרבה מאוד אי נוחות ועוגמת נפש.

לרכישת מזוודות אונליין של היצרנים המובילים היכנסו לאתר אלטר מזוודות ותיקים.

קניית מזוודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד