י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פונתה במונית

נפלה בסופרמרקט ותובעת 2 מיליון שקלים

אשה בת 62 שעבדה כמנהלת מחלקה בסופרמרקט, מעדה מחוט שהיה זרוק במחסן ותובעת פיצוי על נזקים שנגרמו לה שמוערכים על ידי בא כוחה בכשני מיליון שקלים  

נפלה בסופרמרקט ותובעת 2 מיליון שקלים
עו''ד ליאור לויט צילום: שימוש חופשי

נפלה במחסן הסופרמרקט ותובעת פיצויים בעלות של 2 מליון ₪: לפני כשנתיים א' הגיעה ליום עבודה שגרתי בסופרמרקט בו הועסקה וכשביקשה להתפנות בשירותים, עברה דרך המחסן ומעדה מחוט שהיה מונח על הרצפה.

בתביעה שהגישה באמצעות עו"ד ליאור לויט טוענת העובדת כי הרשת בו עבדה התרשלה, נגרם לה נזק ממפגע שאינו בטיחותי והותירה את רצפת המחסן בסניף המיועדת להליכה ומעבר שהוא עם חוט שחור זרוק על רצפה המהווה מכשול ממשי ומסוכן ביותר למעבר עובדי הסניף ומבקרי הסניף בכלל".

על פי כתב התביעה, העובדת פונתה לבית החולים מהסניף במונית שם אובחן כי היא סובלת מפריקה של המרפק. לאחר מספר בדיקות נוספות היא אובחנה כסובלת מתסמונת התעלה הקרפלית. עוד טוענת התובעת כי נגרמו ויגרמו לה הפסדי שכר ניכרים. "לפיכך היא זכאית לפיצוי בגובה הפסדי שכרה לעבר ואובדן כושר השתכרותה לעתיד", כך ע"פ כתב התביעה.

עוד ציינה התובעת כי נגרמו לה נזקים, עם הוצאות בגין השתתפות בביקורי רופאים, טיפולים, בדיקות והוצאות הנסיעה אליהם. כמו כן, הוצאות רכישת תרופות נוגדי כאב ומוצרים אורתופדיים. כמו כן, לטענת התובעת, היא זקוקה לפיצוי בגובה הוצאותיה הרפואיות ,ככל שאלה אינן כלולות "בסל הבריאות" בהתאם לחוק בריאות ממלכתי.

בא כוחה של התובעת, עו"ד ליאור לויט, מעריך כי גובה הפיצוי שמגיע למרשתו יגיע לכשני מיליון שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

עו"ד ליאור לויט, המתמחה בדיני נזיקין, מסר: "לאחרונה חלה עליה ניכרת ומצערת של פגיעות עובדים במסגרת עבודתם בעיקר בתחום הבניה והתעשיה הכבדה. אנו עדים לנפילות רבות מגובה, פיגומים לקויים ורמת בטיחות נמוכה בעבודה הנובעת מהיעדר הדרכה והכשרת עובדים וכן סטיה בהוראות הבטיחות".

"הפגיעות נעשות מרובות וקשות יותר. כל פגיעה מזכה את העובדים הנפגעים במגוון זכויות לפיצוי כספי שעשוי להיות משמעותי וממושך. קיימים מס' נתיבי תביעה ומימוש זכויות כספיות לעובד הנפגע".

 

תביעת פיצויים סופרמרקט פציעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד