י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נפגשת עם רוצחים" | צפו

צפו: בן גביר התיישב על הרצפה ושיבש את הדיון בכנסת

דיוני ועדת הפנים הופסקו לאחר שח"כ בן גביר תקף את יו"ר הוועדה וואליד טאהא: "הדם של תושבי הנגב על הידיים שלך, אתה הסתת בנגב" | צפו במהומה

צפו: בן גביר התיישב על הרצפה ושיבש את הדיון בכנסת
בן גביר מוחה בוועדה צילום: צילום מסך

סוער בישיבת ועדת הפנים: במחאה על הפיגוע הרצחני אתמול בבאר שבע, החליט ח"כ בן גביר לשבש את דיוני ועדת הפנים בניהול חבר הכנסת וואליד טאה מרע"מ. הוא התיישב על רצפת הוועדה ותקף את יו"ר הוועדה וואליד טאהא.

עוד בתחילת הדיון הזכיר בן גביר כי ביום קשה זה לאחר הפיגוע, "אין ליו"ר הוועדה טאהא לגיטימיות לנהל את הוועדה", לדבריו "טאהא הוא גדול המסיתים שמסית נגד מדינת ישראל". הוא הטיח בו "אתה חיבקת את אנשי החמאס, נפגשת עם הרוצחים מליל הקלשונים".

"כל השנה מסית בנגב ומחרחר דם, היום הזה שאנחנו סופרים את הגופות שלנו שנרצחו בגלל ההסתה שלך, זה בושה לכנסת ישראל שאתה נמצא כאן. למה אתה לא מגנה, אני יוצא מכאן ללוויות של אנשים שנרצחו ואתה מקיים דיון בוועדה. הסתת לרצח של יהודים, אין לך מצפון", זעק בן גביר

בשלב מסוים דרש היו"ר טאהא להוציא מהוועדה את ח"כ בן גביר, אך זה ישב על הרצפה לאות מחאה ואמר לסדרנים שניסו להוציאו מהחדר: "אני אוהב אתכם, ביום כזה אין לו לגיטימיות, הוא מסית". בעקבות מחאתו של בן גביר, הכריז טאהא על הפסקת הדיון וחברי הכנסת יצאו מהוועדה.

איתמר בן גביר ווליד טאהא ועדת הפנים פיגוע באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד