י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"המתקפה קפאה"

קנצלר גרמניה: "פוטין הורס את עתידה של רוסיה"

גרמניה הודיעה כי נאט"ו לא תשתתף במלחמה באוקראינה, אך פליטים אוקראינים מוזמנים למדינה. הקנצלר הגרמני תקף את רוסיה: "המתקפה הרוסית באוקראינה קפאה, למרות כל ההרס שהיא גורמת יום אחר יום"

קנצלר גרמניה: "פוטין הורס את עתידה של רוסיה"
פוטין בפגישה עם אולף שולץ צילום: אתר הקרמלין

קנצלר גרמניה, אולף שולץ, תקף את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ואמר כי "המלחמה הורסת את אוקראינה", את הדברים השמיע בפרלמנט הגרמני. הוא הוסיף כי "פוטין הורס גם את עתידה של רוסיה".

"קשה לקבל את התמונות שמגיעות אלינו מדי יום מאוקראינה, בתים הרוסים, בתי חולים מופצצים, ערים נצורות, חיילים הרוגים ועוד ועוד אזרחים נהרגים ונפצעים, נשים וילדים שנמלטים עם המעט שהם יכלו לקחת מול המלחמה של פוטין עם טנקים וטילים", הכריז הנשיא. בנוסף, הוא הדגיש כי "פליטים מוזמנים לגרמניה". מדינה שקיבלה יותר מ-232,000 אוקראינים באופן רשמי.

עם זאת, שולץ הצהיר כי נאט"ו לא תהיה מעורבת ישירות במלחמה. "עד כמה שזה קשה, לא ניכנע לדרישות של אזור אסור לטיסה. נאט"ו לא תשתתף במלחמה", אמר. הוא גם אמר כי הוא לא מאמין שגרמניה חייבת לצמצם את תלותה האנרגטית ברוסיה, אך היא כן תוותר בטווח הקצר על אספקת גז או נפט מאותה מדינה. "לעשות את זה מהיום למחר פירושו לגרום לצלילה של המדינה שלנו ושל כל אירופה למיתון", הזהיר.

מלחמת אוקראינה רוסיה קנצלרית גרמניה אולף שולץ פליטים ולדמיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד