כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עיתונאי אמיץ

ביקורת ערבית מפתיעה נגד סיקור הפיגוע באל-ג'זירה

עיתונאי מכווית, מדינה שהודיעה כי היא תהיה האחרונה לנרמל את היחסים עם ישראל, תקף את רשת אל-ג'זירה הקטרית, בשל אופן סיקור הפיגוע בב"ש: "אתם מסיתים להרוג נשים וזקנים חפים מפשע, נותנים לגיטימציה לרוצח"

ביקורת ערבית מפתיעה נגד סיקור הפיגוע באל-ג'זירה
מתנדבי זק"א מנקים את הדם צילום: דוברות זק"א

לפי שעה לא נרשמו גינויים רשמיים מצד מדינות ערב לפיגוע בבאר שבע, אך ברשתות החברתיות כמה צייצנים תקפו את ערוץ אל-ג'זירה הקטרי אחרי שפרסם בחשבון הטוויטר של הערוץ תיעוד של הפיגוע וכתב שהמחבל מת מות קדושים.

ח'אלד בן ת'אני מהאמירויות כתב בתגובה לציוץ של אל-ג'זירה: "כל הדם שנשפך בין אם זה של הפושע או הקורבנות מוטל על מי שמסית לאלימות, כשהוא בחדר שלו, במקום עבודתו או בדרך לקולנוע לראות סרט. הוא זורק מילה בטוויטר ומסית מאחורי המסכים כמו פחדנים שלא נמצאים בחזית. אחר כך הוא ממשיך בחייו והדם זורם. המסית יותר גרוע מהפושע".

חמד אל-חוסני מהאמירויות כתב: "פושע ורוצח חפים מפשע. איך אתם אומרים שהוא שהיד?!". לצד זאת היו גם צייצנים שהיללו ושיבחו את המפגע ואת הציוץ של אל-ג'זירה.

‏העיתונאי הכוויתי ג'אסם אל-ג'ורייד, נגד ערוץ אל-ג'זירה הקטרית בשל אופן סיקור הפיגוע בבאר שבע שם נרצחו אתמול ארבעה אזרחים ישראלים, העיתונאי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אתם מכנים רוצחים ככאלה שמתו מות קדושים, ערוץ רקוב?! מסיתים להרוג נשים וזקנים חפים מפשע, נותנים לגיטימציה לרוצח ומבשרים לו על מות קדושים. מי שהורג חפים מפשע ברחוב מכל מדינה או דת הוא טרוריסט רקוב!". כך פורסם ב"כאן חדשות".

העיתונאי המשיך לתקוף את אל ג'זירה: "אתם קוראים לרוצחים קדושים ערוץ מסריח? אתם מסיתים להרג של נשים חפות מפשע ושל קשישים, ונותנים לגיטימציה לרוצח, ונותנים לו את הבשורה המשמחת על מות קדושים, מי שהורג חפים מפשע ברחוב מכל מדינה או כת הוא מחבל מסריח". עוד כתב: הפשע בבאר שבע נעשה על ידי מחבל פלסטיני מסריח ופחדן שנכנס לישראל "בגלל נורמליזציה", הוא הרג זקנים חפים מפשע ופצע אחרים, לטרור אין דת, אבל מי שמעודד התנהגויות אלו הוא טרוריסט מסריח כמוהו, ואנו מתפללים על נפשו שתקולל וכל מי שמסכים איתו!".

הביקורת של העיתונאי הכוותי היא לא שגרתית, כווית היא מדינה שבה לישראלים אסור לעלות על חברות תעופה כוויתיות גם אם יש להם אזרחות נוספת, היא גם הודיעה שהיא תהיה האחרונה לנרמל את היחסים עם ישראל.

 

הפיגוע בבאר שבע טוויטר אל ג'זירה פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד