כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ללא משען ומשענת

הסיפור שמסעיר את הציבור החרדי: 7 היתומים שחיים בצפיפות בלתי נתפסת

משפחת ימין נמצאת בתקופה קשה ונוראה. רק לפני שבועות מספר אמם הצעירה הסתלקה לבית עולמה לאחר ייסורים קשים • בלית ברירה יוצא האב ומתחנן בדמעות שנושיט לו יד לעזרה, שנעזור ליתומים הרכים לשרוד את התקופה הקשה • עשה למענם

הסיפור שמסעיר את הציבור החרדי: 7 היתומים שחיים בצפיפות בלתי נתפסת
יתום ממשפחת ימין צילום: באדיבות המצלם

הם היו משפחה מאושרת, כזו שחיים חיי צער אך עמלים בתורה, אב המשפחה היה אברך כולל משכמו ומעלה והאם גידלה את ילדיהם במסירות נפש עצומה. למרות הקשיים הרבים הפ התמידו באמונה תמימה בבורא כל העולמים וחיזקו את ילדיהם ואת בני ביתם בחשיבות האמונה הזו.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעת מצוקה>>>


יתומים חסרי כל • באדיבות המצלם

לפני כשנתיים חרב עליהם עולמם. האמא לא חשה בטוב ולאחר בדיקות מקיפות התגלה כי היא חלתה במחלקה קשה. במשך תקופה היא עברה טיפולים מורכבים ולבסוף היא החלימה לחלוטין בחסדי שמים. באותו היום לא היו מאושרים יותר מבני המשפחה - מהילדים הרכים שסוף סוף זכו לאמא בריאה ושלמה.

לפני זמן קצר היא חלתה בנגיף הקורונה, דבר שעורר שוב את המחלה ממנה היא סבלה בעבר. הם פנו לטובי הרופאים אך לאחר שבועות מספר היא השיבה את נשמתה ליוצרה, מותירה אחריה משפחה שבורה ורצוצה, אין להם מנחם.

כעת, בלית ברירה ובאי נעימות עצומה יוצא אב המשפחה ומבקש בדמעות שנושיט לו יד לעזרה. הוא חי לבדו עם שבעת ילדיו הרכים בדירה שכורה בת שני חדרים. המצב בבית בכי רע, אין לו פרוטה לשלם על השכירות, אין לו פרוטה לשלם על טיפולים לילדים אשר שרויים במצב קשה מאז פטירת אמם האהובה.

כשאנו מביטים בפניו הנפולות של האב אסור לנו להתעלם. פשוט אסור. תסתכלו שוב בעיניים העצובות, בשפתיים הרועדות ותבינו שאנחנו חייבים להיות שם בשבילם. לעזור ליתומים, לעזור למשפחה שלא תקרוס. תרמו כעת ותזכו לראות ישועות כבירות.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעת מצוקה>>>

יתומים צפיפות קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד