א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פרי פנה לראשי ישיבות: "בואו ניפגש" - וסורב

יו"ר ועדת השרים לשיוויון בנטל שיגר מכתב לראשי ישיבות והציע להיפגש וכדי "להתרשם מרחשי הציבור התורני" • במכתב הבטיח פרי: "הפנייה אישית ודיסקרטית" • ראשי הישיבות סירבו

השר יעקב פרי. צילום: פלאש90
השר יעקב פרי. צילום: פלאש90

בימים האחרונים שלח יו"ר הוועדה לשוויון בנטל, שר המדע יעקב פרי, מכתב לכמה מראשי הישיבות החרדיות והזמין אותם להיפגש עמו כדי לשמוע את עמדתם, תוך הבטחה לחשאיות.

יו"ר הועעדה לשיווין בנטל השר יעקב פרי, שיגר מכתב לראשי הישיבות המרכזיות בישראל וביקש להיפש עימם. עד כה לא ידוע על ראש ישיבה שנענה למכתב.

במכתב שפורסם לראשונה הבוקר (ה), ב'הפלס', כתב פרי: "בתור יו"ר הוועדה לשוויון בנטל, אני מעוניין מאוד לשמוע את דעותיך הן על המציאות דהיום והן על המתווה המתהווה, או בכל נושא אחר אשר כבודך סבור כי הוא קשור לנושא

עוד בנושא
רבני תקומה: נגד ליבה ונגד נשים בגוף הבוחר

"הוועדה מבקשת לדון בכל הסוגיות הרגישות, ושמה לה למטרה לקבל החלטה ולפעול ברגישות המרבית תוך סיכול כל ניסיון לשסע ציבור בציבור ולנגח חלקים בחברה הישראלית.

"סוגיית השתתפות החרדים בשירות הצבאי והאזרחי עומדת לפתחה של הממשלה הנוכחית, ולדעתי מן הראוי שוועדת השרים תקבל ממך תמונת מצב מקיפה וחוצת מגזרים ומפלגות, אשר תהא לנו לעזר בגיבוש הצעת החוק".

"הנך מוזמן לפגישה אישית כדי שנוכל לשמוע את רחשי הציבור התורני".

פרי מסיים את המכתב כי "הנני להבטיחך כי פנייה זו היא אישית ודיסקרטית".

בסום המכתב מופיעים אמצעי ההתקשרות עם הוועדה. אך לא ידוע על מי מראשי הישיבות שנענה למכתב.


"
ראשי ישיבה הפלס מכתב גיוס תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד