י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעשה אמיץ ומסוכן

צפו: אדם השליך בקבוק תבערה בוער על חומות הקרמלין

על רקע הדיווחים שרוסיה עצרה כ-15,000 מפגינים נגד המלחמה, אדם אמיץ במיוחד תועד משליך בקבוק תבערה בוער על קיר הקרמלין | בתיעוד ניתן לראות את האיש מבצע תנועות של כעס מול חומות הקרמלין

צפו: אדם השליך בקבוק תבערה בוער על חומות הקרמלין
בקת"ב על חומות הקרמלין צילום: צילום מסך

כאות מחאה נגד הפלישה הרוסית לאוקראינה, השליך מפגין אמיץ בקבוק תבערה על קיר ארמון הקרמלין בבירה מוסקבה.

הגבר אמיץ במיוחד עשה זאת בשעת צהריים אתמול (רביעי), למרות מדיניות דיכוי המחאות שנוקטת רוסיה שהובילה עד כה למעצרם של 15,000 איש שהפגינו נגד הפלישה הברברית של רוסיה לאוקראינה. בסרטון ניתן לראות את האיש ששמו לא פורסם, מחווה תנועות כעס לעבר הקירות האדומים של הקרמלין כשהוא מרים את מבטו אל קטע בוער של הלבנים.

הצילומים, שצולמו על ידי נהג חולף, מציגים את הרגע מיד לאחר שהאיש השליך את הבקבוק לעבר הבניין. הוא נראה זועם כשהוא צועק ומקלל מול חומות הקרמלין, שחלק ממנו בער במקום בו נראה שבקבוק התבערה פגע בו.

למרות האיום המתמיד במעצר ברוסיה, אלפי רוסים ברחבי המדינה הפגינו נגד מלחמתו של פוטין באוקראינה. בשבוע שעבר, מעל 500 בני אדם נעצרו במוסקבה בגלל הפגנות נגד הפלישה. עיתונאי בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP, שנכח ביום ראשון בהפגנה בבירה מוסקבה, היה עד למעצרים רבים. עיתונאים רבים חוששים להתבטא, בעקבות חוק חדש שעבר במהירות ב-4 במרץ על ידי הפרלמנט הרוסי, שבוע לאחר שרוסיה פתחה במתקפה על אוקראינה. אותו חוק קובע עונשי מאסר של עד 15 שנות מאסר בגין פרסום מידע 'מזויף' על הצבא הרוסי.

מלחמת אוקראינה רוסיה בקבוק תבערה הקרמלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד